Presidente Kocaoğlu: U sistema di trasportu di transitu si stabiliscerà

Sindaco Kocaoğlu: U sistema di trasportu di cunnessione serà stabilitu u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, chì hà ancu fattu una dichjarazione annantu à u sistema di trasportu di cunnessione, hà rispostu à e critiche di "Ùn ci hè statu dumandatu". Kocaoğlu hà dettu: "Avemu travagliatu annantu à u sistema di trasportu di trasferimentu per 7-8 anni. À a fine di questu, avemu principiatu l'applicazione di un bigliettu unicu di 2008 minuti in 90. Sia u nùmeru di passageri è cullezzione aumentanu. È nantu à a stessa strada è strada ! Avemu pruvatu per 6 anni per adattà u sistema di trasmissione Avà hè u tempu. I scoli sò chjusi, İZBAN ghjunghjerà à Torbalı prima di l'apertura di e scole in Aostu. A linea di metro Üçkuyular serà aperta assai prestu. Avemu bisognu di cumincià à implementà è eliminà e malatie di a zitiddina prima di a scola. Appena avemu annunziatu u prugettu è l'infurmazioni cuminciati, a campagna di smear hà iniziatu. Anu cuminciatu à manipulà u prublema in diversi modi. I pulitichi ponu fà questu.

Hè u so propiu puntu di vista. U publicu valuta. Ma i membri di a stampa, chì anu u duvere di informà u publicu imparzialmente, ùn ponu micca è ùn deve micca fà questu. Ùn hà micca u dirittu di fà una tale cosa. U populu di Izmir farà ciò chì hè necessariu. Ùn ci importa micca i ghjurnali, i ghjurnalisti o quellu chì scrive. Scrive cù u so liberu arbitru. L'articuli è i critichi scritti nantu à noi ùn sò micca fatti à nimu in Turchia. Seranu. Videremu ancu noi u nostru sbagliu. Videmu i nostri sbagli è pruvemu di risolve. Sì i critichi sò veri è senza mala intenzione, ci facenu debuli. "Ci permette di serve megliu", disse. Kocaoğlu hà dettu chì quandu a linea İZBAN Torbalı hè aperta è a linea di metro Narlıdere è i tram sò cumpletati, u sistema di cunnessione serà più stabilitu è ​​chì u trasportu di cunnessione hè ancu implementatu in u mondu.

Dichjarà chì crede in i quattru milioni di persone di Izmir è chì a ghjente di Izmir hà fiducia in elli, Kocaoğlu hà dettu: "Semu l'unicu sindaco chì hà ottenutu successu cù u sustegnu di u publicu per a terza volta in a storia di a municipalità di Izmir. Da avà, spergu chì i ghjovani amichi batteranu prestu u record chì avemu battutu in 3 anni. Per travaglià, per riesce, per esse degnu, per campà cù dignità, per campà una vita cuntribuibile. "Hè ciò chì si tratta, di serve cun integrità, onore è dignità", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*