Bereket Express darà l'ultimu iftar in Balıkesir

Bereket Express darà l'ultimu iftar in Balıkesir: a municipalità di Bayrampaşa urganizerà prugrammi iftar speciali in Anatolia cù 'Bereket Express' per a prima volta in Turchia, riunendu decine di millaie di persone in stazioni di treni.

A municipalità di Bayrampaşa, chì hà iniziatu cù u slogan "A fratellanza ùn cunnosci micca cunfini" in u 2005 è hà stallatu tavule iftar in i Balcani dapoi 9 anni, hà ancu stallatu tavule iftar in Anatolia quist'annu cù u "Bereket Express".

"Fratellanza senza frontiere" serà trasportatu in Anatolia quist'annu cù "Bereket Express". "Bereket Express" di a municipalità di Bayrampaşa farà un tour di ogni centimetru di l'Anatolia durante u mese di Ramadan è riunisce migliaia di persone à tavule iftar in stazioni di treni.

In i prugrammi iftar, u Coran serà recitatu, i inni seranu cantati, i drammi di i zitelli seranu messi in scena è i spettaculi di folklore seranu realizati.

PRIMO IFTAR IN ADAPAZARI ULTIMO IFTAR IN BALIKESİR

'Bereket Ekspresi', chì hà tenutu u so primu iftar in Adapazarı u marti 1 di lugliu, metterà tavule iftar in 20 punti diffirenti di l'Anatolia, cum'è in i Balcani; Uniscerà i cori è rinfurzà l'amicizia è a fratellanza.

U CENTRU DI PAIN ùn hè micca scurdatu SOMA

'Bereket Ekspresi', chì partirà da Adapazarı u 1 di lugliu, serà in Bozüyük u 2 di lugliu, in Eskişehir u 3 di lugliu, in Yerköy u 5 di lugliu, in Şefaatli u 6 di lugliu, è in Eskişehir u 7 di lugliu. U 9 ​​di lugliu in Sivas, u 10 di lugliu in Malatya, u 12 di lugliu in Mersin, u 13 di lugliu in Karaman, u 14 di lugliu in Konya, u 16 di lugliu in Afyon Centinaie di minatori anu persu a vita in Salihli u 17 di lugliu, in Nazilli u 19 di lugliu. 20 di lugliu, in Selçuk u 21 di lugliu, in Tire u 22 di lugliu, in Basmane u 23 di lugliu, è in Basmane u 23 di lugliu. Riunirà millaie di persone à tavule sincere in Soma, u 25 di lugliu in Manisa è u XNUMX di lugliu. in Balıkesir.

Bereket Express vene à a Stazione Ferroviaria u 25 di lugliu per abbraccià a ghjente di Balıkesir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*