Konya conta i ghjorni per u novu bastimentu di a stazione di treni

Konya cunta i ghjorni per u novu bastimentu di a stazione di treni: e rotte di treni sò in espansione in Turchia. Diversi investimenti sò fatti per risponde à certi bisogni. A stazione di trenu prevista in Konya hè unu di elli ... U prughjettu, chì hè previstu per esse cumpletu in 15 mesi, serà custruitu in u vechju mercatu di granu. L'offerta per a nova stazione, chì serà a prima in Turchia cù a so grandezza, si ferà in i ghjorni à vene.

Dopu Ankara è Eskişehir, Istanbul hè ancu aghjuntu à i servizii di Trenu d'Alta Velocità. L'autorità anu pigliatu azzione per allevà l'intensità crescente. U novu bastimentu di a stazione, chì hè prevista per esse custruitu intornu à u vechju mercatu di granu, alleviarà u pesu di a storica Stazione di Konya. U travagliu serà finitu in menu di 15 mesi.

Espristendu chì u novu bastimentu di a Stazione hè impurtante perchè hè ancu vicinu à u Village Logisticu chì hè previstu di esse custruitu in Kayacık, u presidente di Konya, Necati Kökat, di l'Unione Ferroviaria-Business, hà dettu: "U travagliu di espropriazione per u bastimentu di a stazione, chì attirà l'attenzione cù a so dimensione, hè statu ancu cumpletu. Spergu chì l'offerta serà fatta in i ghjorni à vene è u situ serà consegnatu à a cumpagnia vincitrice ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*