Passemu da a subindustria à a produzzione nantu à a ferrovia

Passemu da a subindustria à a pruduzzione nantu à a ferrovia: A gestione di u cluster, chì si riunì una volta a sera precedente, hà discututu l'ultimu puntu ghjuntu. Cù l'implementazione di u centru di teste di gestione di cluster, pensa à fà Eskişehir u centru di a tecnulugia di u sistema ferroviariu è di a gestione. U cluster Rail Systems hà fattu e so riunioni più frequenti per chì a cità diventerà una zona industriale di sistemi ferroviari. U cluster hà ancu scopu di realizà e tecnulugia di treni d'alta velocità di Eskişehir è a produzzione. Rasyı Systems Cluster, chì hà pigliatu l'azzione per stabilisce a Zona Industriale di i Sistemi Ferroviari, hà avà pigliatu a produzzione di ogni tipu di veiculi ferroviari è esigenze inseme cù a tecnulugia.

TRASFERIAmu DA L'INDUSTRIA DEI FORNITORI À A PRODUZIONE IN FERROVIA!
Eskişehir hè decisu à fà Eskişehir u centru di produzzione di prudutti ferroviari cù l'associu di clustering è altri travaglii chì hà iniziatu dopu à l'industria ferroviaria pesante. I studii nantu à u Cluster di Sistemi Ferroviari (RSK), chì u travagliu hè statu iniziatu l'annu passatu, si intensificanu ghjornu per ghjornu. A Camera di Industria di Eskişehir sustene ancu u cluster, chì include rapprisentanti di l'università è di l'industriali chì operanu in u settore, inseme cù Tulomsaş.

DA L'INDUSTRIA DEI FORNITORI À L'INDUSTRIA MANUFATTRICA...
U cluster, chì vole fà a tecnulugia è a produzzione di ogni tipu di veiculi ferroviari in più di i veiculi ferroviari pesanti fatti da Tülomsaş finu à oghje, hà u scopu di fà Eskişehir una zona industriale in sistemi ferroviari. L'industriali di Eskişehir, chì vulianu pruduce ogni tipu di veiculi ferroviari è bisogni ferroviari, invece di esse a sub-industria di e grandi cumpagnie chì pruducianu i veiculi ferroviari in America è in Europa, cuminciaru à mette a barra più altu.

U TEST CENTER SERÀ BREAKTHROUGH
U centru di prova di i veiculi ferroviari, chì serà implementatu cù e risorse di l'Università Anadolu, hè vicinu à a fine. U fattu chì u centru da esse stabilitu testerà è certificarà tutti i veiculi ferroviari serà u latu più forte di a zona industriale per esse stabilita.

TECHNOLOGY AVANZATA INCLUDE A PRODUZIONE TARGET FAST TRAIN
A pruduzzione di mente è tecnulugia cumuni cù u centru di teste farà Eskişehir un centru. L'obiettivu di u cluster hè di revelà una cità chì fabrica è pruduce ancu tecnulugia di treni à alta velocità. A gestione di cluster, chì cuntinueghja u so travagliu à piena velocità per questu scopu, si riunì una volta di più a sera precedente. À a riunione tenuta in TÜLOMSAŞ, i recenti sviluppi è ciò chì si pò fà sò stati discututi.

A SITUAZIONE FINALE SIA SATA DISBUTATA
Facendu un discorsu à l'apertura di a riunione, u presidente di Rail Systems Cluster Kenan Işık hà datu infurmazioni nantu à l'ultimi sviluppi in u settore, è hà fattu determinazioni nantu à u postu di Eskişehir in questa questione è ciò chì deve esse fattu. In u so discorsu, Kenan Işık hà enfatizatu chì in stu settore in rapidu sviluppu, Eskişehir pò piglià una parte significativa di u mercatu è accoglie investimenti impurtanti cù e so capacità è esperienze passate chì hà ghjustificatu in l'ultimi anni. In a riunione, chì s'hè tenuta cù a participazione di u presidente di a Camera di l'Industria Eskişehir, Savaş Özaydemir, a cunnessione ferroviaria à a Zona Industriale Organizzata è l'evoluzione in questu sensu sò stati ancu valutati. À a riunione, Hayri Avcı, Direttore Generale di TÜLOMSAŞ, hà ancu datu infurmazioni nantu à u travagliu recente. A riunione hè finita cù una cena iftar à a quale i membri di RSK anu assistitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*