L'autostrada Diyarbakır-Bingöl hè stata chjusa di novu

L'autostrada Diyarbakir-Bingöl hè stata chjusa di novu: i gruppi di sustegnu di u PKK, chì anu stallatu tende nantu à l'autostrada Diyarbakir-Bingöl u 24 di maghju di u 2014, utilizendu a custruzzione di una stazione di polizia è una diga cum'è scusa, è chjusu l'autostrada per 24 ghjorni, ripigliò e so azzioni dopu à e dichjarazioni di Kandil è Imrali.
Gruppi chì sustene u PKK, chì hà stallatu tende in a frazione di Cagil di u distrittu di Lice nantu à l'autostrada Diyarbakir-Bingöl, sò tornati à l'autostrada à l'ora di a matina è cuminciaru una azzione di bloccu di a strada fermendu i veiculi. Gruppi cù a so faccia coperta fermavanu i veiculi nantu à a strada è i citadini fora di i so veiculi. Hè statu dichjaratu chì e forze di sicurità anu mandatu un gran numaru di suldati in a regione dopu à l'azzione di bloccu di a strada. Hè statu infurmatu chì e forze di sicurezza chì andanu in a regione interveneranu à i manifestanti se l'autostrada ùn hè micca aperta à u trafficu.
U 24 di maghju, u Muvimentu di a Ghjuventù Rivoluzionaria Patriotica (YDG-H) è i gruppi affiliati à u PKK anu iniziatu l'azzione nantu à l'autostrada Diyarbakır-Bingöl, induve e trincee sò state scavate in parechji punti è i veiculi ùn anu micca permessu di passà, in quale un totale di 4 persone anu persu a so vita. Mentre chì 2 persone anu persu a so vita in u risultatu di l'esplosione di a bomba chì anu fattu mentre preparanu una bomba per scaccià à e forze di sicurezza, 2 persone sò state ferite in l'incidentu è anu persu a vita malgradu tutti i sforzi fatti in l'uspidale induve eranu. pigliatu, è un totale di 32 persone, 92 di i quali eranu suldati, sò stati feriti. In l'eventi induve parechje detenzioni anu fattu, 3 sergenti esperti sò stati liberati pocu dopu chì sò stati rapiti. Un gran numaru di veiculi sò stati brusgiati in l'azzione di bloccu stradale, chì hè stata cuntinuata per 24 ghjorni da i gruppi di sustegnu di l'urganisazione terrorista.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*