Erdogan hà parlatu in a ceremonia di apertura di a linea YHT Ankara-Istanbul

Erdogan hà parlatu in a ceremonia di apertura di a linea YHT Ankara-Istanbul: u candidatu presidenziale è u primu ministru Recep Tayyip Erdogan, "Se a Turchia avia cuntinuatu a so strada cù u scenariu in u 2002 è e cundizioni di quellu ghjornu, puderiamu sperienze sta magnifica stampa di orgogliu? Puderanu Turchia è Eskişehir avè stu orgogliu se coalizioni cum'è patchwork, tensioni virtuali, guverni senza orizzonti è visioni eranu à u travagliu? Se e bande, a mafia è u sistema di tutela avianu cuntinuatu, Turchia è Eskişehir puderianu avè vistu stu mumentu magnificu? Credimi, 12 anni fà, u trenu d'alta velocità ùn saria più cà un sognu.

In u so discorsu à a ceremonia tenuta in a Stazione di Eskişehir per via di l'apertura di a linea di Trenu d'Alta Velocità (YHT) Ankara-Istanbul, Erdoğan hà dichjaratu chì ci sò stati mumenti speciali chì ùn hà mai scurdatu è ùn si scurdarà mai durante u so 12. - annu Primu Ministeru. Erdogan hà cuntinuatu:

"Cumplementu è mette in serviziu u tunnel di Bolu, chì ùn hè micca finitu dapoi anni, hè statu un mumentu eccezziunale per mè per sperienze quellu mumentu. Hè statu un ricordu indimenticabile per mè di compie è apre a strada di a costa di u Mar Neru, chì ùn hè micca stata finita dapoi anni. L'apertura di Marmaray hè statu ancu una grande fonte di orgogliu per mè, i mo amichi è u nostru muvimentu. Hè statu un grande piacè per mè di apre e scole novi per i nostri figlioli, di popularizà i lavagne interattive in i scoli, di dà tablette è di trasmette libri gratuiti à e so mani. Hè statu ancu una fonte di felicità per mè per salvà a nostra nazione da u sistema di salute anticu, insalubre, inadeguatu è ospedali, è di purtà a nostra nazione in ospedali muderni è puliti induve riceve un serviziu umanu. Aghju assistitu à parechji mumenti tali, ritratti fieri, avemu stabilitu parechje grandi fundazioni, avemu fattu parechje grandi aperture ".

Esprimendu chì hà vissutu una stampa indimenticabile di orgogliu in Eskişehir u 13 di marzu di u 2009, Erdoğan hà ricurdatu chì hè ghjuntu à Eskişehir utilizendu a prima linea YHT custruita trà Ankara è Eskişehir è chì anu apertu a linea. Spieghendu chì YHT hà funzionatu bè dapoi 5 anni, Erdoğan hà dettu chì anu cunnessu Ankara è Eskişehir à Konya cù un trenu d'alta velocità.

-"Abbracciamu Istanbul, a magnifica capitale di u statu mundiale ottomanu, cù questi capitali"

Nutendu chì anu travagliatu duru per a linea YHT Ankara-Istanbul, attraversò e muntagne è attraversò i fiumi, Erdogan hà dettu: "Malgradu u sabotage, bluccatu è rallentà, avemu finitu quella linea è a mettemu in serviziu oghje".

Dicendu: "Eterna lode sia à Allah, chì hà permessu à Turchia è noi di vede questi ghjorni", Erdogan hà dettu, enfatizendu chì oghje hè impurtante micca solu per Eskişehir, ma ancu per Ankara, Bilecik, Kocaeli, Sakarya, Konya è Istanbul. Erdogan hà dettu:

"Prima di tuttu, in 2009, avemu abbracciatu Ankara, a cità di Hacı Bayram Veli, è Eskişehir, a cità di Yunus Emre. Allora avemu inclusu Konya, a cità di u prufeta Mevlana, in questu abbracciu. Oghje, includemu a Sua Eccellenza Eyüp Sultan, a Sua Eccellenza Aziz Mahmud Hüdayi, u Sultan Fatih è u Sultan Abdülhamit, chì hà stabilitu stu sognu per a prima volta, in questu circulu. Prima, avemu cumminatu a capitale muderna di a Republica Turca, Ankara di Gazi Mustafa Kemal, è Eskişehir, a capitale culturale di u mondu turcu. Dopu avemu inclusu Konya, l'antica capitale di l'Anatolia Seljuk State, in questa linea. Avà, abbracciamu Istanbul, a magnifica capitale di u statu mundiale ottomanu, cù questi capitali ".

- "Culleghemu Bursa ancu à questa linea"

Ricordendu chì u YHT trà Ankara è Eskişehir hè diminuitu à 1 ora è 15 minuti, è a distanza trà Eskişehir è Konya à 1 ora 40 minuti, Erdoğan hà dettu:

"Avà, cù questa nova linea chì avemu apertu, hè solu 32 minuti da Eskişehir à Bilecik. A distanza trà Eskişehir è Sakarya hè 1 ora è 10 minuti. Eskişehir-Kocaeli 1 ora 38 minuti. A distanza trà Eskişehir è Istanbul hè avà 2 ore è 20 minuti. Avà hè 3,5 ore da Ankara à Istanbul. L'avemu da abbandunà più, induve ? in 3 ore. Quandu tutti l'altri travaglii nantu à a linea sò finiti, speru chì Ankara-Istanbul pò esse pigliatu in 3 ore. Di sicuru, ùn ci fermemu micca quì. In un futuru vicinu, cunnettamu Bursa, una altra antica capitale di l'Imperu Ottumanu, à sta linea. U travagliu ci avanza rapidamente. A linea Yozgat, Sivas è Erzincan, Erzurum cuntinueghja rapidamente. Riuniremu Şanlıurfa, Adana, Mersin, Antalya, Kayseri, Kars, Trabzon è parechje altre cità cù treni d'alta velocità, chì espanderanu ancu più sta reta ".

-"In 2017, Eskişehir pruducerà u trenu naziunale d'alta velocità di Turchia"

Esprimendu chì Eskişehir, chì hè una cità industriale, universitaria è culturale, hè diventata u centru di trasportu è una cità di treni d'alta velocità, Erdoğan hà ricurdatu chì a Fabbrica Ferroviaria di Tülomsaş in Eskişehir hà fabricatu a prima locomotiva a vapore, Karakurt. Erdogan hà dettu: "Avà sta fabbrica hà da cumincià à fabricà i nostri treni d'alta velocità. I prughjetti sò preparati. In 2017, Eskişehir pruducerà u trenu naziunale d'alta velocità di Turchia. Tulomsaş fabricarà i nostri treni à alta velocità è diventerà una pusizione per esportà i so prudutti in u mondu. Oghje avemu tagliatu a cinta d'apertura di una locomotiva, grazia à Diu, per esse esportatu in Europa. Oghje, per mè stessu, per tutti i mo amichi, vivemu un momentu indimenticabile, una stampa indimenticabile di orgogliu è felicità, cun voi, i nostri fratelli è sorelle Eskişehir. Eccu, vogliu dumandà una cosa specificamente. Vi pregu à dumandà sè stessu ancu questu. Sì a Turchia avia cuntinuatu a so strada cù i paisaghji di u 2002 è e cundizioni di quellu ghjornu, puderiamu avè avutu sta magnifica stampa di orgogliu ? Puderanu Turchia è Eskişehir avè stu orgogliu se coalizioni cum'è patchwork, tensioni virtuali, guverni senza orizzonti è visioni eranu à u travagliu? Se e bande, a mafia è u sistema di tutela avianu cuntinuatu, Turchia è Eskişehir puderianu avè vistu stu mumentu magnificu? Credimi, 12 anni fà, u trenu d'alta velocità ùn saria più cà un sognu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*