E torri di salto in Erzurum collassate

E torri di salto in Erzurum si sò colapsate: una frana hè accaduta nantu à e piste davanti à e torri di salto à ski custruite per i 2011i Ghjochi d'invernu mundiali di l'Università ospitati da Erzurum in u 25. E piste sò diventate completamente inutilizabili, è l'hotel è altre strutture sò stati evacuati.

I chjassi sò stati sentiti in i primi torri di salto à ski di Turchia, chì sò stati custruiti per i Ghjochi d'invernu di l'Università Munniali, in Kiremitliktepe, u Distrettu Palandöken cintrali di Erzurum, cù una spesa di 100 milioni di lire. Dopu à l'aperture vedute nantu à e piste davanti à e duie turre à 95 è 125 metri d'altezza, a Direzzione Pruvinciale di a Ghjuventù è di i Servizii Sportivi hà purtatu e squadre di l'AFAD in a regione per esse esaminate. I chjassi, chì sò stati determinati per esse chjassi, sò stati disintegrati cumplettamente cù u sfondate versu 15.00 oghje.

L'atterrissimu chì hè accadutu nantu à e piste, chì ùn sò mai stati utilizati in a stagione invernale è induve l'atleti di u Ski National Team saltavanu l'ultimu ghjornu di u 6 di lugliu, hà creatu un timore di terrimoti in u circondu. Nisuna perdita di vita o ferita hè stata rappurtata in l'incidentu, induve nimu hà sagnatu u nasu.

ERA UN TOTALE DI 600 MILIONI LIRA
E strutture custruite per l'Universiade Erzurum-27, ospitata da Erzurum trà u 6 di ghjennaghju è u 2011 di ferraghju di u 2011, costanu circa 600 milioni di lire. À mezu à e facilità, in più di u Kiremitliktepe Ski Jumping Facility, chì hè diventatu inutilizabile per via di una frana, una sala di pattinaggio di ghiaccio cù una capacità di 2 mila spettatori, una pista di ghiaccio è una sala di furmazione cù una capacità di 500 spettatori, un hockey su ghiaccio. sala cù una capacità di spettatori 3, una sala di hockey su ghiaccio cù una capacità di spettatori 500, una sala di hockey su ghiaccio cù una capacità di spettatori 1000. Hè custituita da Konaklı Ski Center, Palandöken Ski Center, Kandilli Ski Center, Cemal Gürsel Stadium è Oyunlar Village, cù una sala di curling di capacità.

* L'apertura di a stallazione hè stata fatta da u Primu Ministru Recep Tayyip Erdogan u 7 di ghjennaghju di u 2011.