L'affari sudcoreani vanu in Corea di u Nordu per u prughjettu di a Ferrovia

L'affari sudcoreani vanu in Corea di u Nordu per u prughjettu di a ferrovia: In a dichjarazione fatta da u Ministeru di l'Unificazione di a Corea di u Sudu, studii di fattibilità logistica sò realizati in Rajin, a cità di fruntiera di a Corea di u Nordu cù a Russia, in u quadru di cunnessione di a ferrovia di a Corea di u Nordu à a Russia. Trans-Siberian Railway Hè statu dichjaratu chì un gruppu sudcoreanu di 38 persone andarà in Corea di u Nordu per fà questu.

Hè statu infurmatu chì u gruppu di 38 persone chì andavanu in Corea di u Nordu serà assistitu da alcuni funzionari di u guvernu, è ancu rapprisentanti di l'Operatore Ferroviario di u Statu di Corea di u Sud (KORAIL), u pruduttore d'azzaru POSCO è i pruduttori di navi Hyundai Merchant Marine.

Hè cunnisciutu chì a custruzzione di a seccione di 54 chilometri in u latu russu di a strada, chì unisce e ferrovie di a Corea di u Nordu à a linea Transiberiana di Russia, hè stata finita. Trenta per centu di l'azzioni di u prugettu appartenenu à a Corea di u Nordu è l'azzioni restante appartenenu à a Russia.

Hè dichjaratu chì u gruppu ufficiale di Corea di u Sudu si scontra cù i rapprisentanti russi in Corea di u Nordu è presentanu e so pruposte per cumprà cinquanta per centu di l'azzioni da a Russia.

Hè cunnisciutu chì u prughjettu mintuatu hè ligatu à l'"Iniziativa Eurasia" pruposta da u presidente sudcoreanu Park Geun-hye, chì hè prevista per avè un impattu pusitivu in u cummerciu liberu trà i paesi eurasiatici.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*