Izmir Metro ùn hè micca un tunnel di morte

Micca u Metro Izmir, ma u tunelu di a morte: Egeli Sabah hà righjuntu u rapportu preparatu da METU in 2012 per e duie stazioni per esse aperte à a fine di questu mese in u Metro Izmir. U rapportu, chì avarà un effettu di bomba, hà enfatizatu i periculi mortali di u tunnel.

Mentre a Municipalità Metropolitana di İzmir si prepara à apre l'ultime duie stazioni nantu à a linea in Üçyol - Üçkuyular Metro, a custruzzione di quale hà iniziatu in u 2005, à a fine di lugliu, Egeli Sabah; Hà righjuntu u rapportu preparatu da u Dipartimentu di Ingegneria Civile di l'Università Tecnica di u Mediu Oriente di ÖZTAŞ, a cumpagnia di l'imprenditori chì hà intrapresu i travaglii di stallazione di e stazioni di İzmirspor è Hatay è tutta a linea. U rapportu, chì ùn hè statu divulgatu à u publicu finu à oghje è hè statu tenutu segretu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà revelatu i periculi mortali chì aspettanu a ghjente di Izmir in u tunnel, chì hè previstu di esse apertu à l'usu di i citadini in i ghjorni à vene. U rapportu, chì hà datu a pelle d'oca in ogni linea, hà revelatu chì i calculi chì permettenu a custruzzione di i tunnelli sò stati fatti incorrectamente, è a pressione di l'acqua è a sismicità sò stati ignorati quandu disegnu u prugettu.

U TUNNEL hè statu struitu duie volte
In u risultatu, i rupture sò accaduti in u tunnel di u metro duie volte in una fila, prima u 3 di maghju di u 2011, è dopu u 18 di lugliu di u 2012. In a seccione di u tunelu trà e stazioni Poligon è Fahrettin Altay, a parte di basa induve i rails seranu disposti ùn pudia micca sustene a pressione da quì sottu è si rompe perchè hè stata fatta senza calculà a pressione di l'acqua. A seccione di u tunelu trà e stazioni Polygon è Fahrettin Altay hè stata cuperta d'acqua quandu a struttura chjamata "isolazione", chì si trova sottu à u pianu di 140 cm è hè stata fabbricata per prutege a struttura di cimentu armatu da l'acqua in tali custruzzioni. strappata. A massa d'acqua, chì hà trasfurmatu u tunelu in un flussu, ùn pudia micca esse ghjittatu fora di u tunnel cù pompe. Mentre chì l'avvenimenti eranu oculati da u publicu, a verità sottu à u posponimentu di l'apertura di u metro parechje volte finu à oghje hè stata purtata à a luce da Egeli Sabah. A currispundenza trà l'imprenditore ÖZTAŞ è u Metropolitanu hà revelatu chì a ruptura in u tunnel di u metro hà dettu "Vengu", ma u Metropolitanu ùn hà micca pigliatu questi avvisi in contu. Quandu u Metropolitanu ùn hà micca ascoltatu ripetutamente l'avvertimenti di a cumpagnia di l'imprenditore in diverse date, ÖZTAŞ hà fattu chì u Dipartimentu di Ingegneria Civile METU preparà un rapportu nantu à i danni esistenti chì puderanu esse accaduti o ponu accade in u Metro Izmir dopu l'avvenimenti.

KOCAOĞLU ùn hè micca assistitu à a riunione
U rapportu, chì hè literalmente un precursore di disastru in quantu à u so cuntenutu è determinazioni, hè d'impurtanza vitale in termini di salvezza di vita. Dr. Erdem Canbay hè ghjuntu à Izmir u 5 di ghjugnu 2012 per sprime e so riserve nantu à u tunnel. Tuttavia, nè u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, nè u Vice-Segretariu Generale per i Sistemi Ferroviari Raif Canbek, chì era Segretariu Generale à quellu tempu, anu assistitu à a riunione, chì era prevista per un appuntamentu. Dopu, Canbay hà scrittu e so opinioni. U direttore generale di ÖZTAŞ, Ahmet Öztek, hà ancu mandatu l'opinioni di Canbay nantu à u sughjettu à Kocaoğlu, u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu è a sucietà di cunsulenza STFA-Semaly SAOG, u 18 di ghjugnu 6, per mezu di u 2012u Notariatu İzmir, cù una lettera di presentazione. In a so lettera d'opinione, Canbay hà rimarcatu chì u rapportu preparatu da l'imparziale impresa DHV Olandese da a ditta Consultant STFASEMALY fucalizza solu nantu à i danni idrogeologichi, è hà dichjaratu chì a situazione in termini di béton staticu è armatu hè stata ignorata in u rapportu.

PRINCIPALE RAGIONE PRESSIONE ACQUA
Canbay hà dichjaratu chì u mutivu principale di u colapsu è u dannu in u tunnel hè a pressione di l'acqua imprevisible; Ellu disse chì u mutivu di questu era u sistema di drenagiu inoperante. Sottulineendu chì u mutivu principale perchè u sistema di drenaggiu ùn funziona micca hè a discontinuità di u sistema di drenaggiu in i cambiamenti di a sezione di u tunnel, cum'è a municipalità metropolitana di İzmir hà scrittu à ÖZTAŞ İnşaat in diversi articuli. Dr. Erdem Canbay cuntinuò e so parolle cusì; "Cumu sti ditaglii sò stati cuncepiti cusì, cumu questi prughjetti sò stati appruvati in questu modu, hè una riflessione. Se i prughjetti sò cuncepiti ininterrottamente è continuamente, cumu i miccanismi di cuntrollu permettenu un drenaje difettu à u tempu hè di novu una grande rispunsabilità. Perchè, cum'è dichjaratu da DHV in u so rapportu, i calculi di u tunnel sò stati fatti secondu a pressione d'acqua zero '0' durante a fase di cuncepimentu. In altre parolle, u drenaje di l'acqua hè un elementu indispensabile è vitale per u metro.

"ÙN PIGLIATE A PRECAUZIONE hè u mutivu di l'assassiniu"
Assoc. Dr. Canbay hà dettu chì i calculi eranu chì l'arcu di u tunnel era insufficiente in termini di terremoti.

METU Vicepresidente di u Dipartimentu di Ingegneria Civile Assoc. Dr. In l'articulu preparatu da Erdem Canbay è chì cuntene i so punti di vista nantu à a custruzzione di u tunnel, l'attenzione hè stata attirata à i cracks chì sò accaduti in u tunnel. In u rapportu, hè statu dichjaratu chì certi cracke s'allargavanu da 3 millimetri in menu di 0.81 mesi; "Sapennu chì un sistema cusì sensibile, induve millaie di persone seranu trasportate ogni ghjornu, hè pusatu nantu à invertiti chì sò prubabilmente crack in ogni mumentu, è ùn piglià micca precauzioni hè un omicidiu, per dì cusì", disse. In l'articulu, chì hà attiratu l'attenzione à u fattu chì i carichi di terrimoti ùn sò micca stati cunsiderati quandu i calculi di l'ingegneria sò stati fatti durante i travaglii di cuncepimentu di u prughjettu di u tunnel, hè statu ricurdatu chì İzmir hè una zona di terrimotu di primu gradu. Assoc. Dr. Canbay hà datu i seguenti punti di vista in a parte di cunclusione di u rapportu; "Hè capitu chì i carichi di terramoti ùn sò micca stati pigliati in i studii di cuncepimentu di u prugettu. I calculi mostranu chì l'arcu di u tunnel hè assai inadegwatu in quantu à i terrimoti. Un rinforzu di cimentu armatu à l'arcu ùn hè micca pussibule per via di limitazioni di spaziu ". Per d 'altra banda, i funzionari di a Municipalità Metropolitana di Izmir anu dettu chì dopu à a lacerazione in u fondu di u tunnel di u metro, l'accordi necessarii sò stati fatti è u prublema hè stata risolta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*