A dumanda ferroviaria contru i disastri di l'autostrada hà purtatu l'associazione

U desideriu di ferrovie contru i disastri stradali hà purtatu una associazione: Kemal Demirel, quandu era un deputatu di CHP Bursa, era in azzione di reazione per attirà l'attenzione à l'accidenti di trafficu chì si verificanu nantu à l'autostrade. Quelli azzioni anu purtatu à u primu u desideriu di e ferrovie cum'è un trasportu terrestre più sicuru.
Hà urganizatu manifestazioni in parechje pruvince per l'espansione di a reta ferroviaria è per l'arrivu di treni in Bursa. Oghje, a rete ferroviaria hè in espansione. Ancu s'ellu ùn hè micca andatu cum'è desideratu, i primi passi sò stati fatti per purtà un trenu à Bursa.
Kemal Demirel hà trasfurmatu stu grande sognu in una urganizazione non governamentale cum'è l'Associazione Amanti di Ferrovia.
A nostra visita…
Hè vinutu cù İbrahim Alkaya, Fikriye Akbaş, Ebru Dağ Dede, Gülçeray Karaca, Rıdvan Biberci da a gestione di l'associazione, è ci hà fattu membri è portava badge.
"Semu una urganizazione non governamentale cù una struttura non partigiana. A nostra porta hè aperta à tutti. Era determinatu quandu hà dettu: "Insisteremu è seguiteremu u prublema di a ferrovia".
Prestu sparteranu i prughjetti nantu à a so agenda cù u publicu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*