A linea di trenu d'alta velocità Ankara-istanbul apre oghje, senza prugressu nantu à a linea suburbana (Galleria di foto)

A Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul apre oghje, Nisun Progressu nantu à a Linea Suburbana: Municipiu Metropolitanu di Istanbul, in quantu à a linea di Trenu d'Alta Velocità (YHT) Ankara-Istanbul, chì serà aperta oghje, per facilità. L'accessu à a stazione di treni di Pendik High Speed ​​​​, un totale di 9 da i lati anatoliani è europei integratu a linea in questa stazione. Cù i novi regulamenti, u trasportu à a Stazione YHT hè stata furnita da metro, metrobus, Marmaray è mare. Nuvelle fermate IETT sò ancu custruite in a stazione.

U rinnuvamentu di e linee suburbane cuntinueghja. In ogni casu, in i scatti pigliati cù a camera DHA Sky, hè statu vistu chì i rails sò stati dismantellati è a terra hè stata versata nantu à a linea trà Erenköy è Göztepe, ma ùn ci era micca altru travagliu. Decine di vagoni aspettanu à a Stazione Haydarpaşa.

Cù a nova linea numerata KM20, l'Aeroportu Sabiha Gökçen è a cunnessione di a Metro Kartal hè stata furnita da a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità. Numero esistenti 16 (Pendik - Kadıköy), numeru 16D (Pendik - Kadıköy), numeru 17 (Pendik - Kadıköy) è 222 (Pendik - Kadıköy) linee cù Kartal, Maltepe, Kadıköy cunti è Kadıköy Ferry Pier hè stata integrata.

Mentre cunnessu à u distrittu di Sultanbeyli cù e linee 132P (Veysel Karani - Sultanbeyli - Kartal) è 132V (Basra Caddesi - Sultanbeyli - Kartal) a linea 16A (Pendik - Harem) cù e linee cunnesse à l'autostrada D-100, Uzunçayır Metrobus, Harem, Üsküdar. è l'integrazione di u trasportu marittimu hè stata creata. Una cunnessione cù a parte europea hè stata stabilita cù a linea 251 (Pendik-Şişli).

A VECCHIA LINEA DI SURVEY hè di ritornu à l'autostrada

A linea di treni suburbani, chì serve da u 29 di maghju di u 1969, trà Haydarpaşa è Pendik, hè stata chjusa dopu l'ultimu volu u 19 di ghjugnu 2013. A causa di l'opere di rinnuvamentu di a linea, chì hè prevista per esse integrata cù u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, chì serà messu in serviziu oghje, i rails di a linea sò stati smantellati è a linea ferroviaria hè diventata. una autostrada. In u scopu di u prughjettu di rinnuvamentu, e stazioni di a linea, a maiò parte di i quali anu u statutu di munumenti storichi, sò ancu previsti per esse rinnuvati. Dopu à i travaglii di rinnuvamentu, a custruzzione di quale hè prevista per 24 mesi, a linea hè prevista per esse rimessa in serviziu in u ghjugnu 2015. A linea suburbana serà rinnuvata finu à Söğütlüçeşme da u latu anatolia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*