Eurasia Tunnel, fratellu di Marmaray, scende à u mare oghje

U Tunnel Eurasia, a surella di Marmaray, scende oghje in u mare: VATAN hà mostratu per a prima volta u Prughjettu Tunnel Eurasia, chì u Primu Ministru hà chjamatu "fratellu di Marmaray". U prughjettu, u 10 per centu di u quali hè statu finitu, hà ghjuntu à a fase di travagliu sottumarinu.
VATAN hà mostratu l'opere di u Tunnel Eurasia, chì hè u ligame più impurtante di u prugettu, chì cunnetta per a prima volta i cuntinenti di l'Asia è l'Europa cù un tunnel autostradale sottu u fondu di u mari. I travaglii di u Tunnel di l'Autostrada di u Bosforu (Tunnel Eurasia), chì riduceranu a distanza trà Kazlıçeşme è Göztepe à 15 minuti, cuntinueghjanu à piena velocità. Hè dichjaratu chì u 5.4 per centu di u tunnel, chì ghjunghje à 10 chilometri cù i tunnellati di terra, hè statu finitu, mentre chì u Tunnel Eurasia hà righjuntu una lunghezza di 420 metri.
aprirà à a fine di u 2017
Tunneling Machine Yıldırım Bayezid hà da piglià u travagliu di scavi à una nova dimensione entri sottu à u mare per a prima volta oghje. A Tunnel Boring Machine, prodotta apposta in Germania per u prughjettu di circa $ 1.3 miliardi, passerà 106 metri sottu u livellu di u mari à u so puntu più prufondu. Yıldırım Bayezid ùn si avvicina micca più di 26 metri à u fondu di u mare. U prughjettu, chì hè previstu di pagà per ellu stessu in 7 anni, serà messu in serviziu versu a fine di u 2017.
I refugghi sò custruiti
U Tunnel Eurasia hè statu cuncepitu cunsiderà tutti i scenarii di disastru. In u tunelu, chì hè statu custruitu resistente à u terrimotu è u tsunami, ci saranu refugghi ogni 200 metri in casu d'urgenza cum'è accidenti è splusioni. A peculiarità di queste stanze hè chì anu porte sigillate. I passageri chì entranu in e stanze in casu di periculu ùn saranu micca affettati da u gasu è u fumu è puderanu passà à a parte bassa è superiore grazia à e scale d'evacuazione d'urgenza. Ci saranu pozzi di ventilazione à e duie estremità di u tunnel è un edifiziu cummerciale centrale da un latu.
A tasca si apre per fallimentu
Ogni 600 metri serà fatta una sacchetta per chì i veiculi chì sguassate in u tunnel ùn disturbanu micca u trafficu. In u tunnel, chì serà monitoratu cù camere di circuitu chjusu 7/24 è sistemi di rilevazione di eventi, i passageri in u tunnel ponu esse intervenuti rapidamente in casu di ogni emergenza. Tutte e superfici in u Tunnel Eurasia, induve a tecnulugia di illuminazione muderna hè aduprata, seranu fatti di materiali chì ùn sò micca affettati da u focu. Cum'è in altri tunnel, i cunduttori seranu infurmati inserendu frequenze radio. A diffarenza di sta funzione di freccia da altri tunnelli hè chì i veiculi in e sezioni inferjuri è superiori seranu infurmati nantu à frequenze differenti. Per esempiu, mentre chì un accidente di trafficu in a seccione inferjuri hè annunziata via frequenze radio, i passageri in a seccione suprana ùn saranu micca cuscenti di sta situazione è ùn anu micca panicu.
Quelli chì facenu per 26 anni operaranu
U Tunnel Eurasia serà implementatu cum'è un prughjettu di Build-Operate-Transfer cù a joint venture di Yapı Merkezi da Turchia è SK E&C da Corea di u Sud. Tunnel Eurasia Stabbilitatu cù u partenariatu di duie cumpagnie, Eurasia Tunnel Operation Construction and Investment A.Ş. (ATAŞ) per 25 anni, 11 mesi è 9 ghjorni. Duranti stu periodu, ATAŞ serà rispunsevule per l'operazione è u mantenimentu di u tunnel. À a fine di 26 anni, u tunnel serà trasferitu à u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali (AYGM).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*