A Russia hà mostratu u prototipu di tram in Innoprom 2014 (Galleria Foto)

A Russia hà exhibitu u prototipu di tram in Innoprom 2014: Uralvagonzavod (UVZ) in Russia hà mostratu u prototipu di tram in l'Innoprom 9 Industrial Exhibition in Ekaterinburg u 2014 di lugliu. Stu tramviu inusualmente cuncepitu, chjamatu Russia One o R1, hè statu sviluppatu da a filiale di Uralvagonazavod di furnimentu di veiculi è pruduzzione di tram, Urantransmash, è a cumpagnia di u so cumpagnu in u disignu di stu tram hè OKB, chì hè l'istituzione di design.

Stu tram di pianu bassu hè 24 m di lunghezza è 2500 mm di larghezza. Hè custituitu di 3 sezioni è hà 2 bogies. U trenu pò esse purtatu in curve cù un raghju di 16 metri.

U corpu di u veiculu hè fattu di materiale cumpostu, è u culore è a finitura si dice chì sò stati scelti per riflette e petre semi-preziose di l'Ural. U scopu di l'effettu specchiu hè di integrà è harmonizà cù l'aspettu generale di a cità.

I diseggiani anu dichjaratu chì u R1 hè di mette in risaltu l'expertise di l'ingegneria di Russia in u trasportu. U disignu di a cabina di u cunduttore hè di aumentà u campu di visione di u cunduttore è impedisce riflessi di luce abbagliante in a cabina.

L'internu di l'aria-condizionata presenta Glonass è l'infurmazioni di i passageri basati in GPS, wi-fi è manichi antibacterial. A rigenerazione di l'energia di frenu pò esse aduprata per riscalda l'area di l'entrata per prevene a ghiacciata, è a putenza di a bateria pò esse usata in l'imprese senza catenaria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*