Supportu per a produzzione di vagoni di tram è metro domestici da Topbaş

Supportu da Topbaş à a pruduzzione domestica di tram è metro: a municipalità metropolitana di Istanbul sustene l'industriali lucali in a pruduzzione domestica di tram è metro ...

U presidente di u Cunsigliu di Cummerciu di Istanbul, Şekib Avdagiç, hà fattu una visita di ringraziu à u presidente IMM Kadir Topbaş inseme cù l'industriali lucali chì anu cuntribuitu à u tram domesticu pruduttu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul.

Avdagiç hà dichjaratu chì l'industriali lucali chì facenu affari in questu settore anu guadagnatu forza grazie à u tram domesticu pruduttu sottu a guida di Ulatma AŞ, una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Dichjarà chì e cumpagnie domestiche anu cuminciatu à avè una parolla in l'arena internaziunale, Avdagiç hà ringraziatu u sindaco Topbaş per u so sustegnu.

Dichjarà a so satisfaczione cù a visita, u sindaco Kadir Topbaş hà dichjaratu chì anu acceleratu l'investimenti di u sistema ferroviariu in Istanbul è hà dettu: "Avemu annunziatu i nostri obiettivi di u sistema ferroviariu durante u prucessu elettorale lucale. A municipalità metropolitana di Istanbul hè l'unica municipalità in u mondu chì investe in metro. .. Facemu u nostru megliu per sustene l'imprese lucali in quantu à a produzzione di vagoni. " "Avemu da furnisce questu è enfatizaremu à l'imprese straniere chì facenu affari cun noi chì a parte domestica in a produzzione serà mantenuta alta", disse.

U sindaco Topbaş hà enfatizatu chì Istanbul hè entrata in un periodu di grande prugressu quandu u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan hè statu elettu sindaco in 1994, è chì a municipalità, chì ùn avia mancu pussutu ottene un librettu di cecchi prima, hè diventata pioniera in ogni campu, è aghjunse chì cum'è a Municipalità Metropolitana di Istanbul, in più di a crescita di e piante ornamentali è a pruduzzione di fiori, 3 mila Ellu disse chì anu datu una grande forza à l'ecunumia di u paese acquistendu autobus lucali.

Topbaş hà sottolineatu chì continuanu à sustene e cumpagnie domestiche in a produzzione di vagoni di tram è metro. U trammu domesticu di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, chì hà colpitu i binari cù u slogan "Centu per centu Istanbulites", hè statu introduttu da u sindaco Topbaş in ferraghju.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*