I travagliadori chì travaglianu in a linea di funivia anu iftar à una altitudine di 3

I travagliadori chì travaglianu in a linea di funivia anu un iftar à una altitudine di 3 metri: I travagliadori chì travagliavanu in a linea di telecabina, chì hè stata custruita à una altitudine di 400 metri in u scopu di u Prughjettu di u Centru di Turismu è Sport Invernali di a Municipalità Metropolitana di Kayseri. avè u so iftar quì.

I travagliadori chì travaglianu in u corpu di Erciyes AŞ anu da travaglià ore supplementari finu à u tempu iftar per finisce u mantenimentu di e strutture meccaniche finu à a stagione invernale.

Mehmet Güreşçi, un electricista chì hà travagliatu per a cumpagnia dapoi 3 anni, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì, ancu s'è a temperatura in u centru di a cità hè sopra à 30 gradi, a temperatura scende à 3-400 gradi dopu chì u sole si mette à l'altitudine. di 7.

Dichjarà chì travaglianu cù mantellu in u mità di l'estiu, Güreşçi hà enfatizatu chì travaglianu duramente per portà e facilità à a stagione, è chì travaglianu l'ora extra di tantu in tantu.

Dichjarà chì anu ancu rompe u so digiunu quì in i ghjorni chì stanu à l'ora extra, Güreşçi hà dettu:

"Avemu sforzu di portà a linea di funivia, chì serà messa in serviziu à a stazione ottomana quist'annu, à a stagione. Ùn pudemu micca falà à u tempu iftar perchè avemu da finisce ciò chì avemu principiatu. Aumentemu l'alimentu preparatu da i nostri amichi à una altitudine di 3 mila 400 è avemu iftar quì. U nostru travagliu hà i so vantaghji è ancu e sfide chì ci dà. Ùn hè micca pussibule per tutti di pricà è di digiunu à questa altitudine è avè iftar ".

  • "Iftar à u puntu più altu di Turchia"

U presidente di u Cunsigliu di Erciyes AŞ, Murat Cahid Cıngı, hà dichjaratu ancu chì Erciyes avanza rapidamente versu diventà u centru di u turismu d'estate è d'invernu, è hà dettu chì u 70 per centu di l'investimenti fatti in questu quadru sò stati cumpletati.

Dichjarà chì anu custruitu una linea di funivia è una pista di ski à una altitudine di 3 mila 916 nantu à u Monti Erciyes, chì hà una altitudine di 3 mila 400, Cıngı hà dettu ch'elli apriranu a pista è a facilità questu annu è chì cuntinueghjanu u so mantenimentu. travagliu.

Dichjarà chì 18 strutture meccaniche sò state custruite in u scopu di u prugettu, Cıngı hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Avemu da mantene e strutture in l'estiu. A nostra squadra di manutenzione è riparazione rivisiona tutti i sistemi di trazione da bobina à bullone durante l'estate. A nostra facilità ottomana à una altitudine di 3, chì si accede da l'entrata di a Porta Hisarcık cù duie strutture meccaniche, hè unu di elli. Just accantu à u cratere Erciyes. I nostri amichi cuntinueghjanu u so travagliu quì. U travagliu à un ritmu intensu ghjornu è notte per purtà a pianta à a stagione. A freschezza di l'aria permette à i travagliadori di veloce cunfortu. Hanu ancu iftar quì è cuntinueghjanu u so travagliu. Mentre e persone chì digiunanu in u centru di a cità in l'estiu anu prublemi cù a sete, i nostri amichi chì travaglianu quì piacenu avè iftar à u puntu più altu di Turchia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*