2 ponti freak in Torbalı

2 ponti freak in Torbalı: U scandalu di u ponte ùn finisce micca in Izmir. Hè risultatu chì ci sò dui ponti freak custruiti da a Municipalità Metropolitana in Mithatpaşa Street è Torbalı District in Torbalı.

di Yeni Asır Karşıyaka U titulu intitulatu "Scandalu 4 × 4", chì hà annunziatu chì i 4 ponti in custruzzione sopra u Stream Bostanlı trasformanu a vita di i citadini in un incubo, hà ricevutu una larga copertura. Intantu, hè statu revelatu chì ci sò stati dui ponti freak custruiti da a Municipalità Metropolitana in Mithatpaşa Street è Torbalı District in Torbalı. In u scopu di l'opere di İZBAN, i ponti custruiti in u centru di u distrittu è chì dividenu a cità in dui anu fattu a rivolta di a ghjente di u distrittu. A mancanza di una strada pedonale, una seccione riservata à i disabili è i ciclisti nantu à i ponti chì si stendenu à i mura di l'appartamenti anu aumentatu a vittima. Inoltre, hè statu dichjaratu chì e curve strette è strette nantu à u ponte in Izmir Street invitavanu assai accidenti. I citadini anu dichjaratu chì l'ascensore utilizatu per i disabili è l'anziani accantu à u ponte in a strada Mithatpaşa s'hè rottu spessu, è chì spessu portavanu persone chì utilizanu sedie à rotelle attraversu a strada. U citadinu disabile Ummu Çetin si lagnava di a stessa vittima è hà dettu: "Diventamu vittime quandu l'ascensore si rompe. "Hè malfunziona spessu", disse.

cum'è u grande muru di Cina
Dichjarà chì i dui ponti eranu completamente inutilizabili ancu s'è a so custruzzione hè stata finita, i citadini anu prutestatu davanti à u Ponte Torbalı in Izmir Street. Parlendu in nome di i citadini, Oktay Semerci hà dettu: "I ponti sò diventati cum'è u muru cinese. Tutti i cummercianti è e case eranu chjusi. Soffremu literalmente quì. Ùn importa micca cumu si vede, hè un grande dump. Avemu da aduprà a ferrovia per attraversà a strada. Ma quandu İZBAN entra in ghjocu, questu locu serà ancu chjusu. Allora cumu si attraversà a strada ? Inoltre, ancu avà hè periculosu per attraversà sta ferrovia. Perchè i treni di merci è di passageri passanu ancu quì. Nisuna misura di sicurità hè stata presa. Invitemu a Municipalità Metropolitana à agisce. "Lasciamu sente a nostra voce", disse. Un citatinu chjamatu Ali Atan, chì era nantu à una motocicletta è hà pruvatu à attraversà u ponte, hà dichjaratu chì a strada era assai stretta è inconveniente, soprattuttu i curve sò stati fatti assai bruscamente.

A cità era divisa in dui
U sindaco di Torbalı, Adnan Yaşar Görmez, hà dichjaratu chì i citadini anu avutu grandi difficultà à attraversà a strada in quantu à i ponti è hà dettu: "Questi ponti anu divisu a cità in dui perchè eranu inconvenienti. In parechje parte di u distrittu, a ghjente hà da marchjà 1 - 1.5 chilometri per attraversà a strada. Mentre a Municipalità Metropolitana di Izmir custruia questi ponti, ùn hà micca pigliatu in contu chì Torbalı hè una cità in crescita è in sviluppu. Inoltre, saria statu più utile se sti dui ponti eranu stati pigliati in terra è custruiti cù u metudu di lavare è riele. Perchè, in questu modu, solu i veiculi ponu utilizà i ponti. Inoltre, İZBAN serà operativu quì in pochi mesi, ma i passaggi per i pedoni ùn sò ancu pronti. Ci hè una grande carenza di passaggi per i pedoni. "Ci hè un bisognu urgente di travaglià annantu à questu tema", disse.

"Ùn anu micca intesu a nostra voce"
U presidente di a Camera di Cummerciu di Torbalı, Abdulvahap Olgun, hà tenutu una riunione cù organizzazioni non governative, partiti pulitici è citadini in u distrittu è hà dichjaratu chì anu dumandatu à a Municipalità Metropolitana di Izmir di rimpiazzà i ponti cù l'affonda, ma e so richieste sò state ignorate. Olgun hà dettu: "Avemu pigliatu azzione per assicurà chì i dui ponti sò stati custruiti in modu sicuru è sanu. Tuttavia, a Municipalità Metropolitana ùn hà micca intesu a nostra voce. U risultatu hè evidenti. Vulemu una suluzione urgente à stu prublema. "Questi ponti anu disturbatu l'ergonomia di a vita di a cità", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*