U guvernatore Tutulmaz hà discututu l'investimenti in l'autostrade

U guvernatore Tutulmaz hà discututu l'investimenti in l'autostrade: Sottu a presidenza di u guvernatore di Siirt Mustafa Tutulmaz, e rotte di trasportu in l'urganizazione di l'autostrade in costruzione in a cità sò state discusse cù una valutazione cumpleta.
In più di u guvernatore Tutulmaz, u 9u Direttore Regionale di l'Autostrade Şamil Gülen, i funzionari di l'autostrade è u Siirt 94th Branch Manager Umut Esat Güloğlu anu assistitu à a riunione tenuta in a sala di riunioni di u Governatore. Dichjarà chì u mutivu perchè l'investimenti di l'autostrada ùn pudianu esse cumpletu in un bellu pezzu era per sbaglii strategichi, u guvernatore Mustafa Tutulmaz hà sustinutu chì a discriminazione positiva deve esse fatta à Siirt, chì hè stata vittima di l'investimenti di l'autostrada. U guvernatore Tutulmaz hà dettu chì a custruzzione in corso di a strada circundante di Siirt, a strada divisa di 6 chilometri trà Siirt-Kurtalan è a strada Siirt-Eruh-Şırnak deve esse focalizata nantu à queste strade per esse finite u più prestu pussibule. Spieghendu chì u travagliu deve esse aumentatu in modu chì e strade si finiscinu u più prestu pussibule è mette in serviziu publicu, u guvernatore Tutulmaz hà dettu: "Piglieremu iniziative cù u Ministeru di i Trasporti in Ankara per accelerà i travaglii di custruzzione di strada è uttene fondi. ."
U 9u Direttore Regionale di l'Autostrade Şamil Gülen hà fattu una presentazione nantu à l'investimenti fatti in tutta a pruvincia di Siirt. Gülen hà dichjaratu chì i prublemi più grande in Siirt eranu i prublemi di espropriazione chì avianu cù i citadini è i fondi insufficienti attribuiti, è chì per questi motivi, l'investimenti ùn puderanu micca esse realizatu in u tempu pianificatu.
Gülen hà aghjustatu chì ci sò prublemi per l'espropriazione nantu à a strada di u circondu di Siirt è 64 prucessi sò stati presentati contru l'autostrade finu à avà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*