A soffrenza di massa si sperimenta in Izmir, micca u trasportu publicu

Ci hè una sofferenza di massa in Izmir, micca un trasportu publicu: u presidente provinciale di u Partitu Felicity è u membru di u Cunsigliu di Amministrazione Generale Bayram Sakartepe hà dettu chì a nova applicazione di trasportu, introdutta da a municipalità metropolitana cum'è un "sistema chì cambia u ghjocu", ùn hè "ùn cambia u ghjocu". sistema, ma una applicazione chì vene nantu à i vostri nervi.

Sakartepe, chì hà tenutu una cunferenza di stampa nantu à u novu sistema implementatu in u trasportu publicu in Izmir, hà sustinutu chì u trasferimentu di e persone da un locu à l'altru ùn serve solu turmentu è soffrenu. Bayram Sakartepe, chì hà fattu una dichjarazione à a Direzzione Pruvinciale, hà dichjaratu chì a nova applicazione hà causatu un soffrenu di massa, micca u trasportu publicu. U sindaco provinciale Sakartepe hà enfatizatu chì anu fattu osservazioni per un tempu è hà ricevutu l'opinioni di u publicu per valutà u cambiamentu chì hà influinzatu principalmente a vita di u ghjornu di u populu di Izmir, è hà dettu: "A rimuzione di l'autobus nantu à e lunghe linee è dirigendu a ghjente à Izban. , metro è battelli anu purtatu à accumulazioni. Ci sò prublemi chì portanu u populu à u puntu di ribellione. Ci hè una seria mancanza di pianificazione in u novu sistema. U prugettu hà cuminciatu senza spiegà bè à a ghjente di Izmir è senza piglià e so opinioni. U situ di l'applicazione pilotu ùn hè micca statu determinatu è ùn hè statu pruvatu. "Pensemu chì saria assai più significativu se a municipalità metropolitana dimustrava u municipalismu participativu chì hà dimustratu quandu dumandava à a ghjente di Izmir quale nome deve esse datu à l'elefante natu in u zoo, nantu à questioni cusì impurtanti", disse.

A VITA CUTIDIANA HA CAMBIAT SUBITO in giù

Dichjarà chì circa 1,5 milioni di residenti di Izmir chì utilizanu autobus per u trasportu sò vittime, u membru di SP Sakartepe hà dettu: "I rotte chì prima duravanu 20-25 minuti anu aumentatu à circa 75 minuti. I servizii di Izban è di metro è u numeru di vagoni eranu digià insufficienti, avà sò cumplettamente insufficienti. A folla in i centri di trasferimentu hà righjuntu u so piccu. U fattu chì l'anziani è i disabili sò stati custretti à trasfiriri causatu un altru prublema è soffrenu. Ùn anu mai pensatu à a situazione di i citadini chì cambianu trè vitture per andà à travaglià in u caldu di l'estate, è di i studienti chì anu da saltà è falà trè volte per andà à a scola in u fretu di l'inguernu ? Hè più còmuda per andà in un locu duv'è vo site per andà cun un vechju unicu, cambiendu 2-3 veiculi ? A capacità di Izban è metro hè adattata per stu sistema? Cumu pò esse una rivoluzione un sistema in quale a vita di tutti diventa difficiule è cumplicata ? dumandò.

Dichjarà chì u novu sistema hè una applicazione chì cambia a vita di ogni ghjornu di i citadini, u sindaco provinciale Sakartepe hà continuatu e so parolle cusì: "Queste difficultà, intensità è disrupzioni vissute ancu in un momentu chì i scoli sò chjusi è a maiò parte di a cità hè chjusa. in vacanze, ci mostra quantu dulurosu u sistema. "Cù a mentalità di" l'aghju fattu è hè questu ", u trasportu hè diventatu un dolore".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*