L'Uludag Ropeway si rutta di novu

A funivia di Uludağ hà fiascatu di novu: a nova funivia di Bursa hà causatu incubi per i turisti arabi chì volenu passà e so vacanze in Uludağ. I vacanzieri, chì anu passatu 1,5 ore appiccicati in l'aria quandu u malfunzionamentu, anu avutu una grande paura. Cù l'implementazione di u sistema alternativu, i passageri in e cabine di telecabina sò stati purtati à Sarıalan. I passageri chì aspettavanu quì sò stati purtati ancu à Bursa in autobus.

U Cable Car, chì hè unu di i simboli più impurtanti di Bursa è apertu pocu tempu, hà malfunzionatu per via di un prublema meccanicu à 15.00 oghje. A causa di u malfunzionamentu, i citadini in u telefuninu sò stati evacuati dopu à 1,5 ore di travagliu senza prublemi. Trè ambulanze sò stati pronti in casu di prublemi di salute. Hè statu amparatu chì u prublema hè stata causata da a disintegrazione di i cuscinetti in u gearbox.

Dopu à u fallimentu meccanicu, u sistema di diesel alternativu hè cambiatu à u prucessu di evacuazione. L'ufficiali anu nutatu chì 1246 persone sò stati evacuati senza prublemi, è ùn ci era micca prublemi di salute.

I passageri chì stavanu in Sarıalan è ùn puderanu micca vultà in Bursa sò stati mandati in u centru di a cità da 20 autobus è 12 minibus. I passageri sò stati ancu rimborsati.