A nova linea di funivia di Uludag avvelenatu a festa

A nova linea di funivia di Uludağ hà sguassatu e vacanze: a nova funivia di Bursa hè diventata di novu un incubo per centinaie di citadini chì vulianu passà e so vacanze in Uludağ. Migliaia di citadini sò stati chjappi quandu u funiculu s'hè lampatu duie volte in u primu è u terzu ghjornu di vacanze.

I citadini chì vulianu andà in Uludağ u 3u ghjornu di vacanze anu da scendere à Bursa in autobus è minibus per via di un malfunzionamentu di a funivia in a sera. Mentre i citadini aspittàvanu finu à mezzanotti per esse evacuati perchè u funiculu rottu ùn pudia esse riparatu, certi citadini si riscaldanu accendendu un focu per via di u clima fretu. I citadini chì sò ghjunti à Bursa per e vacanze anu dettu ch'elli eranu aggravati perchè i biglietti di volu è d'autobus chì anu acquistatu per u so ritornu sò stati ritardati.

Dichjarà chì nisuna dichjarazione hè stata fatta da l'autorità, Mücahit Aydemir hà dettu: "Avemu aspittatu quì per 3 ore. Avemu cullatu à Uludağ per mustrà l'invitati. Se cuntinueghja cusì, i citadini ùn anu più fiducia in u sistema. "I funzionari di a Municipalità Metropolitana di Bursa anu da piglià precauzioni u più prestu pussibule è avvisanu a cumpagnia operativa", disse.

U Cable Car, chì hè unu di i simboli più impurtanti di Bursa è apertu pocu tempu, s'hè rottu u primu ghjornu di vacanze, è i citadini chì stavanu impiccati sò stati evacuati senza prublemi dopu à 1,5 ore di travagliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*