Vulenu vende dispiaci nantu à u Trenu High Speed

Vulenu vende dispiacimenti nantu à u Trenu d'Alta Velocità: Tahsin Bostan, presidente di l'Associazione Sapanca Pişmaniyeciler, hà dettu chì 60 persone seranu disoccupati se a vendita di dispiaci ùn hè micca permessa in i treni.

Dichjarà chì vulianu vende in u Trenu d'Alta Velocità se l'ufficiali di i Ferrovie Statali (DDY) permettenu, Bostan hà dettu chì sò stati vittime perchè i servizii di treni normali sò stati fermati per più di 2 anni.

Bostan hà dichjaratu chì a causa di l'iniziu di a custruzzione di u Trenu d'Alta Velocità u 31 di ghjennaghju di u 2012, i servizii di treni normali sò stati fermati è questu hà lasciatu 60 persone chì travaglianu in u settore disoccupati. Tuttavia, quandu e spidizioni si fermanu, stu cuntrattu perde a so validità. 2 di i nostri amichi chì vendenu in a nostra associu dapoi più di 60 anni sò disoccupati. disse.

Argumentendu chì anu eliminatu u disoccupazione in una certa misura cù l'associu chì anu fundatu, Bostan hà dettu:

"Contribuitemu in una certa misura à a riduzione di u disoccupazione in u distrittu. I nostri amichi travagliavanu è purtendu u pane in casa invece di pusà in i caffè. Avemu servutu in questu settore per 12 anni prima chì a linea era chjusa à u trasportu. Spergu chì l'ufficiali di DDY ci permetteranu di vende nantu à i treni d'alta velocità è i treni di linea regulare dopu chì a linea hè aperta. Tanti pirsuni si godiri stu affari, ùn vogliu mancu pinsà à a pussibilità di ùn li permette.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*