Izmit Bay Bridge 50 per centu cumpletu

Izmit Bay Bridge 50 Percent Completed: 50 per centu di u Gulf Crossing Bridge, situatu nantu à u Prughjettu di l'Autostrada Gebze-Orhangazi-Izmir, unu di i prughjetti più impurtanti di Turchia, hè statu finitu.
U ponte hè previstu per esse apertu in dicembre 2015.
U Governatoratu di u Distrettu di Altınova è a Municipalità di Altınova anu urganizatu un viaghju per esaminà l'opere nantu à u Ponte di Crossing Körfez nantu à u Prughjettu di l'Autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir, chì riducerà a distanza trà Istanbul è Izmir à 3.5 ore. L'impresa di u cuntrattu di u prugettu era Otoyol A.Ş. U Diputatu General Manager Ali Nebil Öztürk hà dettu chì u travagliu hè statu realizatu 24 ore à ghjornu per finisce u prughjettu, chì hè statu realizatu cù u mudellu di custruzzione-operate-trasferimentu. Öztürk hà dettu: "U trasportu trà Yalova è Istanbul serà ridutta à 6 minuti. Una cunnessione serà fatta da Yalova à l'autostrada. Ci hè più di 5 mila impiegati in u Prughjettu di l'Autostrada è più di mille in u Ponte di Traversata di u Golfu. Più di 2 24 macchine di custruzzione di diverse marche è mudelli sò operate nantu à una basa di 2 ore. Serà un ponte cù una lunghezza di 668 metri da terra à terra ", disse.
Ali Nebil Öztürk, chì hà dichjaratu chì e linee di difetti sò state esaminate prima di a custruzzione di u ponte è chì a sicurità di u travagliu era à u più altu livellu, hà dettu: "I fundazioni sò stati custruiti in cunseguenza. A sismicità hè stata cunsiderata in u so disignu. Caissons free standing sò stati posti nantu à i so fundazioni. Dunque, ancu s'ellu ci hè ghjucatu durante u terrimotu, serà pussibule intervene senza piantà u trafficu. 10 milioni di dollari sò stati spesi ancu solu per u studiu di a sismicità ", disse.
Nutendu chì l'ingegneri da Danimarca, Inghilterra, Italia, Corea, Germania è Giappone anu participatu ancu à u prugettu, Öztürk hà dichjaratu chì i travagliadori turchi sò cuncentrati. Aghjunghjendu chì a sicurità di u travagliu hè à u più altu livellu, Öztürk hà dettu: "Avemu cuminciatu u travagliu nantu à u ponte in lugliu 2012. A nostra sicurezza di u travagliu hè à u più altu livellu. Finu a ora, ùn ci hè statu un accidente altru ch'è un pede sprained. 37 di i nostri sperti in sicurezza di u travagliu participanu à u prugettu ", disse.
Espristendu chì u ponte serà apertu in u ghjugnu di u 2016 secondu u cuntrattu ufficiale, Öztürk hà dettu ch'elli aspettanu chì u ponte sia apertu à u trafficu in dicembre 2015, per via di a prumessa di cumpiimentu anticipatu. Öztürk hà dettu: "Ancu u cumpletu di stu prughjettu in 37 mesi hè un record mundiale".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*