A funivia Yenimahalle - Şentepe hè stata in l'aria

A funivia di Yenimahalle - Şentepe hè stata in l'aria: In u risultatu di u malfunzionamentu di a funivia chì trasportava i passageri trà a Stazione di Metro Yenimahalle è Şentepe, i passageri sò stati in l'aria per più di una ora. U malfunzionamentu chì hè accadutu à 16.00 u ghjornu precedente hè stata risolta dopu l'intervenzione di e squadre.

I passageri chì eranu nantu à u telefuninu à u mumentu di u malfunzionamentu avianu una discussione cù i guardiani di sicurità. I citadini anu dichjaratu chì anu avutu un grande panicu è dissenu:
"Avemu fermatu di colpu à una tale altitudine, dopu avemu cuminciatu à muvimenti versu e tappe à assai più bassu di a nostra velocità normale. Un tali investimentu deve esse più affidabile. Invece di aiutà ci, l'ufficiali tiravanu una burocrazia è chjusu l'entrata di a stazione. Quandu avemu dumandatu u mutivu di u fallimentu, ci anu dettu chì ci hè stata una mancanza di energia, ma quandu avemu ghjuntu à e nostre case, finu à chì avemu amparatu da i nostri vicini, ùn ci era micca una mancanza di energia in a regione ".

I CITTADINANI S'AVUSI AUSITU

Alcuni di i passageri anu dichjaratu chì u malfunzionamentu era accadutu dapoi un bellu pezzu è chì a causa ùn era micca spiegata è dissenu: "Ùn avemu micca avutu paura perchè eramu abituati. Stu malfunzionamentu si faci almenu una volta à settimana, simu abituati à questu postu chì andemu regularmente. Prima, u telefuninu, chì viaghjava à a vitezza normale, ferma per un tempu, dopu a nostra vitezza diminuisce è simu evacuati da a stazione più vicina. "Speremu chì un malfunzionamentu più grande ùn accade micca è pruvucarà cunsequenze male", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*