A stazione di treni Centennial diventa una biblioteca

A stazione di treni seculu diventa una biblioteca: L'edificiu di a stazione di treni di 99 anni in u distrittu di Doğubayazıt serà trasfurmatu in una biblioteca.

L'edificiu di a stazione di treni di 99 anni, chì hè stata abbandunata à u so destinu per anni è hà un postu impurtante in u patrimoniu culturale di u distrittu, hè stata restaurata cum'è a Biblioteca Ahmed-i Hani da u Governatoratu Distrettu di Doğubayazıt.

L'edifiziu, chì hè statu custruitu per esse usatu cum'è stazione di treni durante l'occupazione russa in u 1915, hà servitu diverse istituzioni è urganisazioni pubbliche dopu l'occupazione, è hè statu infine utilizatu cum'è a Liceu Professionnel di Salute, hè stata restaurata cù l'iniziativi di u guvernatore di u distrittu di Doğubayazıt. Karahan Daştan è u sustegnu di l'imprenditore Şerafettin Eryılmaz è hè stata cumpletata in u so centu anniversariu.

U protocolu di risturazione, chì hè u primu passu in a risturazione di l'edificiu storicu è l'implementazione di u prugettu, hè statu firmatu trà u guvernatore di u distrittu di Doğubayazıt Karahan Daştan è l'imprenditore è ingegnere civile anzianu Şerafettin Eryılmaz, in quantu à u Prughjettu di Biblioteca Ahmed-i Hani, chì hè stata pianificata per l'antica stazione di treni chì luttava per sopravvive in un statu abbandunatu. L'imprenditore Eryılmaz hà fattu u travagliu di risturazione di u prugettu. U prughjettu è i studii di R&D sò stati realizati da Assist di l'Università Van Yüzüncü Yıl. Assoc. Dr. Şahabettin Öztürk a condurà.

In a so dichjarazione, u guvernatore di u distrittu Daştan hà dichjaratu chì, in a strada, sò partiti cù l'idea principale di cumu riunisce a cultura di a biblioteca, chì ùn pò esse mantenuta viva in u distrittu per via di l'impossibilità, cù a storia di u distrittu, L'idea di risturà stu edifiziu, chì si trova in u core di a cità è hà un fondu storicu, emerge.

Dichjarà chì anu iniziatu u prugettu cù i cuntributi di Eryılmaz, chì cunnosce a storia di u distrittu è chì ùn risparmia micca tuttu u so sustegnu cù a so sperienza prufessiunale, Daştan hà dettu: "Descrivindu a stazione di trenu di quellu periodu cù un vagone storicu in l'internu. di a Biblioteca Ahmed-i Hani, chì serà ricustruita cù risturazione, L'integrità di u significatu di a biblioteca cù a struttura storica di quellu periodu serà assicurata. "Seremu fieri di riunisce a tristezza in u fumu di locomotiva lasciatu nantu à i scaffali polveri di a storia cù l'entusiasmu in l'odore di libri novi", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*