Izmit Bay Crossing Suspension Bridge Towers Rising Rapidly

Ponte Osmangazi
Ponte Osmangazi

I torri di u Ponte Sospesu di u Golfu di Izmit sò in crescita rapidamente: L'altezza di a torre di u Ponte di Sospensione di u Golfu di u Golfu, chì hè a tappa più impurtante di u prughjettu di l'autostrada chì riducerà u tempu trà Istanbul è Izmir à 3,5 ore, hà righjuntu 54 metri.

I Turri sò in crescita rapidamente in a custruzzione di u Ponte Sospesu di Izmit Bay Crossing, chì hè u quartu ponte sospesu cù a più grande span media in u mondu.

A squadra di l'AA hà vistu u travagliu nantu à u Ponte Sospesu di u Golfu di Izmit, chì custituisce a tappa più grande di u Prughjettu di l'Autostrada Gebze-Orhangazi-Izmir, chì riducerà u tempu di trasportu trà Istanbul è Izmir da 9 ore à 3,5 ore.

I turri, chì l'altezza righjunghji 6,5 metri, ponu esse facilmente vistu da a terra in a custruzzione di u ponte, chì riduce u tempu di passaghju di a baia à 54 minuti.

In u scopu di l'opere di custruzzione di u ponte, a fundazione di quale hè stata pusata cù a participazione di u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan circa 1,5 anni fà, i travaglii di cimentu armatu di u corpu principale in e regioni di ancoraggio di u nordu è di u sudu sò finiti, mentre chì u cimentu hè cumpletu. pruduzzione nantu à i gammi di distribuzione cuntinueghjanu.

Cù una flotabilità di 38 tunnellate è una prufundità di galleggiamento di 404 metri, i fundazioni di caisson di torre sò stati affundati à i so punti di pusizioni finali, induve sò stati flottati, dopu à 10,7 ore di travagliu. A fundazione di a torre di u nordu hè stata piazzata u 12 di marzu è a fundazione di a torre di u sudu hè stata posta u 15 di marzu.

L'altezza di a torre hà righjuntu 54 metri

Dopu à a fine di a basa di l'ancora di a torre è di i travaglii di fabricazione di travi, l'assemblea di i blocchi d'acciaio di e turri hà iniziatu l'8 di lugliu.

In u risultatu di i travaglii di assemblea realizati finu à avà, l'altitudine di e torri nordu è sudu sò ghjunti à 54 metri.

I blocchi d'acciaio fabbricati in Gemlik sò purtati à un cantiere navale in Altınova. Quì, i blocchi cù scale è e plataforme di sicurezza sò sospesi nantu à gru flottanti affittati da l'Olanda. I blocchi, chì sò stati purtati à i fundazioni di a torre dopu un viaghju di 1 ora, sò riuniti dopu un travagliu di 30 minuti.

E torri, chì si alzanu una media di 10 metri à settimana, sò previste per esse cumplette à a fine di l'annu, aumentendu à più di 250 metri. E quattru torri anu un totale di 88 blocchi d'acciaio. I blocchi più pisanti, circa 350 tunnellati, seranu posti di pocu tempu, mentre chì i blocchi più altu peseranu 170 tunnellati.

U travagliu cuntinueghja 24 ore

I travaglii di u ponte, di quale 400 persone anu travagliatu in a custruzzione, cuntinueghjanu per 24 ore quandu e cundizioni climatichi sò adattati.

Quandu i travaglii di custruzzione sò finiti, una strada di 6 corsie è una strada di mantenimentu à una sola corsia passanu sopra u ponte. U ponte di sospensione, custruitu trà Dilovası è Hersek, serà u quartu più grande ponte di sospensione in u mondu cù una portata media di circa 550 metri.

Mentre chì i lati laterali di u ponte ghjunghjeranu à 550 metri, a so altezza grossa righjunghji 64 metri.

Gebze-Orhangazi-İzmir (Inclusu İzmit Bay Crossing and Connection Roads) U prughjettu di l'autostrada serà di 384 chilometri, cumprese 49 chilometri di autostrada è 433 chilometri di strade di cunnessione.

U prugettu inizierà cù un intercambiu chì serà custruitu à circa 2,5 chilometri da a Gebze Köprülü Junction in a direzzione di Ankara nantu à l'Autostrada Anatoliana, è finisce à l'esistente Bus Station Junction in l'Izmir Ring Road.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*