I travaglii di asfaltu in Çorum İskilip cuntinueghjanu à piena velocità

I travaglii di asfaltu in Çorum İskilip cuntinueghjanu à piena velocità: u sindaco Recep Çatma hà esaminatu u travagliu di asfaltu caldu di u stratu di usura in corso in una zona di 2,5 chilometri à l'attraversamentu di l'autostrada İskilip Tosya ligata à Istanbul.
U presidente Recep Çatma hà ricevutu infurmazioni da i funzionari di a cumpagnia nantu à u travagliu fattu è scambiatu opinioni. Sicondu l'infurmazioni ricevuti, u travagliu di l'asfaltu di l'abrasione, chì hà cuminciatu dopu à a fine di l'asfaltu di a capa principale, hè ghjuntu à u stadiu di cumpiimentu. Mentre u travagliu di l'asfaltatu cuntinueghja, e squadre affiliate à a Direzzione Municipale di Parcu è Giardini cuntinueghjanu à realizà i travaglii di poda è mantenimentu di l'arburi longu a strada.
U sindaco Recep Çatma hà ricevutu infurmazioni detallate da l'impiegati nantu à e pratiche di restaurazione in corso in a Moschea Şeyhyavsi, a custruzzione di a quale hà iniziatu a settimana passata dopu i so ispezioni nantu à l'autostrade.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*