Istruzzioni di u sistema ferroviariu à Antalya da u Primu Ministru Erdogan

Istruzzioni di u sistema ferroviariu da u Primu Ministru Erdoğan à Antalya: Hè statu informatu chì u candidatu presidenziale è u Primu Ministru Erdoğan hà datu struzzioni per u sistema ferroviariu di 16 chilometri da esse custruitu trà Meydan Junction è Expo in Antalya.

In a dichjarazione scritta fatta da a Municipalità Metropolitana di Antalya, hè statu dichjaratu chì u Primu Ministru è u candidatu presidenziale Recep Tayyip Erdoğan hà datu struzzioni per inizià a custruzzione di a linea di u sistema ferroviariu Antalya Square - Airport - Aksu - Expo.

In a dichjarazione, dopu à l'istruzzioni di u Primu Ministru Erdoğan, u Ministru di i Trasporti Lütfi Elvan hà intervenutu è u prugettu serà finitu in tempu per l'apertura di EXPO, chì si terrà u 23 d'aprile di u 2016. I travaglii di custruzzione di u novu 16. - A linea di u sistema ferroviariu di chilometri serà realizatu da u Ministeru di i Trasporti, è i vagoni seranu furniti da a Municipalità Metropolitana di Antalya.

In a dichjarazione, hè statu ancu ricurdatu chì u sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, Menderes Türel, hà sottumessu i studii preliminari di studiu à l'appruvazioni di u Primu Ministru Erdoğan, inseme cù u Ministru di l'Affari di l'Unione Europea è u Chief Negotiator Mevlüt Çavuşoğlu, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'EXPO è Ministru di l'Agricultura Mehdi Eker.

Hè nutatu chì a lunghezza di a linea di ferrovia ligera chì cuntinueghja à serve in u centru di a cità hè di 11.1 chilometri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*