U travagliu principia nantu à u ponte Selahattin Olcar in Düzce

U travagliu hà iniziatu nantu à u ponte di Selahattin Olcar in Düzce: Divide Düzce in dui. In u prugettu di rinuvazione di l'Asar Suyu Creek, u travagliu hè ancu cuminciatu à u ponte di Selahattin Olcar.

In u risultatu di u prugettu iniziatu da DSI in u scopu di i travaglii di migliione di u flussu, i travaglii sò ancu cuminciati nantu à u Ponte Selahattin Olcar. Selahattin Olcar Bridge, situatu nantu à a strada di a terminal da esse custruitu, avarà ancu un novu aspettu in linea cù altri ponti.
Mentre chì i travaglii di rinnuvamentu di u Ponte Selahattin Olcar sò realizati, hè destinatu à eseguisce l'opere in una manera chì ùn farà micca soffrenu i citadini. In questu cuntestu, i travaglii nantu à u ponte, chì seranu custruiti cum'è 50 metri in tuttu, seranu realizati in dui parti.
Prima di tuttu, u vechju ponte esistente ferma, è dopu à i travaglii di rinnuvamentu in a zona di 25 metri, u vechju ponte serà demolitu è ​​i travaglii cumincianu à l'altru spaziu di 25 metri.

Durante i travaglii, u ponte ùn serà micca chjusu à u trasportu per mesi. U trasportu à u Ponte di Selahattin Olcar ferma per solu 10 ghjorni. U trafficu, chì serà firmatu per i travaglii di pile bored (rinforzu di a terra), serà furnitu da u Ponte di Kasapköy in questu prucessu. Cusì, u Selahattin Olcar Bridge averà un novu aspettu senza fà soffrenu i citadini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*