Yıldırım: Çorum averà una linea di treni à alta velocità prima di u 2023

Yıldırım: Çorum riceverà a linea di treni à alta velocità prima di u 2023. À l'accoglienza di l'addiu di u presidente Abdullah Gül, u deputatu Murat Yıldırım, chì spiegò chì anu discututu u tema di u trenu à alta velocità cù u deputatu di Çorum Bağcı è altri ufficiali, in particulare u sottusegretariu. di l'Organizazione di u Pianificazione di u Statu, hà dettu: Ellu disse chì anu da cuntinuà à seguità.

U deputatu di u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu Çorum, Murat Yıldırım, hà dichjaratu chì a nostra cità ghjunghjerà à u trenu d'alta velocità, chì hà sognatu dapoi anni, prima di 2023.

Enfatizendu chì, à a ricezione d'addiu datu da u presidente Abdullah Gül u ghjornu precedente, ellu è u deputatu di Çorum Cahit Bağcı anu avutu alcune cunsultazioni cù u sottusegretariu di l'SPO è altri funzionari nantu à u trenu à alta velocità, u deputatu Yıldırım hà dettu chì Çorum si sviluppa in permanenza, è chì in parallelu cù u sviluppu di Turchia, i prublemi di l'infrastruttura di i paesi è di e cità sò stati risolti.

Murat Yıldırım, chì hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à u 2u prughjettu di l'autostrada, chì passerà per e fruntiere di Osmancık, in particulare u trenu d'alta velocità, durante a visita di i capi di u paese nantu à a strada di l'Area di Recreazione Çatak, hà dettu: "Avemu cunsultatu cù i nostri U deputatu Cahit Bağcı è u nostru Sottosegretariu SPO è altri funzionari à a ricezione presidenziale a sera precedente. . U nostru sottusegretariu SPO hà ancu dichjaratu chì tutti i piani sò stati fatti per Çorum per prufittà di a reta di ferrovia à alta velocità in 2023 è per a fine di i travaglii finu à allora. Cum'è deputati è e nostre urganisazioni, avemu cura di sta questione. Sapemu ancu l'aspettattivi di u nostru populu. Seguimu constantemente u prublema. Spergu chì Çorum avarà un trenu à alta velocità in 2023, forse ancu prima ".

Nutendu chì un altru sviluppu bonu per Çorum hè in i dui prughjetti di l'autostrada chì passanu per e fruntiere di Çorum, chì anu annunziatu prima, u deputatu Yıldırım hà dettu; "I soglie impurtanti in quantu à u prublema sò stati superati. I studii cuntinueghjanu rapidamente. Un assi impurtante, chì serà una linea chì unisce l'Europa à l'Asia Centrale, passerà per Osmancık. A nostra seconda autostrada culligarà l'Occidenti di Turchia à u Mari Neru via Çorum. In questu modu, Çorum diventerà una pruvincia nantu à una reta ferroviaria chì ghjunghjerà à tutte e parti di Turchia nantu à l'assi est, punente, nordu è sudu, l'Europa, l'Asia Centrale, Londra à una estremità è a Cina à l'altru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*