A sabbia di u fiumu Meriç serà trasportata à Istanbul da carri

A sabbia di u fiumu Meriç serà trasportata à Istanbul da carri: u guvernatore di Edirne Şahin hà dettu: "20 vagoni à ghjornu, ogni vagone piglia 36 tunnellate. A sabbia serà trasportata da quì à Istanbul ".

U guvernatore di Edirne, Dursun Ali Şahin, hà dettu chì a sabbia ottenuta da u fiumu Meriç serà trasportata à Istanbul da carri.

Şahin, in a so dichjarazione à i ghjurnalisti in un stabilimentu vicinu à u fiumu Tunca, hà dichjaratu chì u fiumu, chì u nivellu di l'acqua aumenta durante i periodi di alta precipitazione, trascina milioni di metri cubi di sabbia davanti à ellu.

Dichjarà chì quandu l'acqua diminuisce, a sabbia s'accumula in u lettu di u fiumu è si formanu isuli di sabbia, Şahin hà dichjaratu chì sta situazione presenta un risicu di inundazione quandu a precipitazione aumenta.

Dichjarà chì a sabbia in u lettu di u fiumu deve esse pulita per riduce u periculu di inundazioni è assicurà un flussu regulare di l'acqua, Şahin hà dettu:

"Finu à avà, ùn hè statu trovu un cumpratore seriu per a sabbia di u fiume Meriç. A Guvernazione di Edirne hà pigliatu l'azzione per trasportà a sabbia di Meriç. Prima, una cumpagnia serà stabilita per u trasportu di a sabbia. Allora a sabbia serà trasportata à Istanbul da carru. A sabbia serà trasferita à un terrenu di 10 decare affittatu in Büyükçekmece è serà vendutu quì. Semu d'accordu cù e ferrovie statali in quantu à u trasportu di sabbia. 20 vagoni per ghjornu, ogni vagone piglia 36 tunnellate. A sabbia serà trasportata da quì à Istanbul. A sabbia di Meriç serà avà nantu à u mercatu.

Şahin hà nutatu chì a pulizia di u fiume ferà una grande cuntribuzione à DSI.

- "A ghjente di Edirne beneficerà di questu"

Şahin hà dettu chì a sabbia in u fiume serà mandata à Istanbul sottu a tutela di DSI.

Şahin hà dichjaratu chì, rimuovendu a sabbia, u fiumu Meriç cuntinuerà à scorri normalmente è serà impeditu di dannà l'ambiente, è hà cuntinuatu cusì:

"I sforzi per stabilisce a cumpagnia cuntinueghjanu. Ieri aghju scontru cù u Direttore Generale di i Ferrovii di u Statu. U prezzu per tonna paria un pocu altu. 20 vagoni seranu cunnessi à u spinu di i treni di passageri chì partenu da quì, hè tuttu. C'eranu ancu carri cusì. Cusì, spediremu 20 vagoni à Istanbul ogni ghjornu. "A ghjente di Edirne beneficerà di questu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*