I prublemi ùn finiscinu micca in l'opere di a linea di tram Alaaddin-Adliye

I prublemi ùn finiscinu micca in l'opere di a linea di tram Alaaddin-Adliye: I prublemi ùn finiscinu micca in a linea di tramvia trà Alaeddin-Adliye, chì hè stata annantu à l'agenda cù lagnanza custanti da u ghjornu chì i travaglii cuminciaru. Ancu s'ellu ci hè una distanza à a diritta è a manca di a strada stradale induve a linea serà custruita, induve dui veiculi ponu passà facilmente, l'operazione di a municipalità metropolitana di una sola corsia di a strada di dui corsie cum'è un parcheghju hà riduciutu u trasportu à una sola corsia.

Mentre sta pratica, chì ferma u trafficu in tuttu u ghjornu, hè accolta cù una grande reazzione da i cummercianti, i cunduttori è i pedoni circundanti, l'indifferenza di l'autorità à a situazione infuria i citadini.

CHIUSSU ENTRATA IN TRAFFIC ÙN POTE ESCI
I cunduttori chì entranu in a strada di una sola corsia nantu à a linea di tram, chì hè stata custruita à un ritmu di formicale per circa 2 mesi, aspittà chì u trafficu avanza per minuti in u clima caldu.

Condolenze à a squadra Yenigün chì era in a regione per rapportà u prublema. Un cunduttore in fiamme hà dettu: "Fà, fratellu, alluntanate, eccu, questu hè una grande disgrazia di a Municipalità Metropolitana. Avemu aspittatu chì a strada apre per minuti A temperatura hè vicinu à 40 gradi. A strada ùn pò esse aperta Fighjate, usanu solu una strada di a strada cum'è parcheghju. Hè una vergogna unu deve almenu apre sta strada finu à u travagliu. U trafficu hè digià bluccatu. Hè per quessa chì volenu voti in ogni elezzione ? I citadini votanu per elli à esse vittime ? Hà manifestatu a so reazione dicendu.

ACCINÇU À PIGRA U GUSTO DI ZUCCA
I cummercianti cù i buttreghi in a strada anu dichjaratu chì a so attività hè diminuita à a mità da quandu u travagliu hà iniziatu, è in più avianu a soffre di u rumore di u trafficu. Mahmut Kınacı è Mustafa Öken, cummercianti di Bedesten Bazaar, anu dichjaratu chì i soni di cornu longu di i cunduttori li disturbanu per via di a congestione di u trafficu è anu dettu: "A nostra attività hè diminuita à a mità da u ghjornu chì sti travaglii cumincianu.

Vede a cundizione di e strade. I nostri clienti ùn ponu micca vene quì cù i so veiculi perchè e strade sò chjuse. Se un cliente tira a so vittura à a diritta per un viaghju di shopping di 2 minuti, a polizia scriverà una fine invece di circà davanti à a nostra tenda, a pulizza deve andà è apre u trafficu in a strada. "Ùn pudemu micca apre a porta di a nostra buttrega per via di u sonu di u cornu. Ùn truvamu micca difetti cù i cunduttori. S'ellu hè una strada di dui corsi, una strada serà un parcheghju ", disse, aghjustendu chì u travagliu cumenciava à esse annoiatu è chì s'aspittavanu chì l'autorità prestanu attenzione à u prublema.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*