Investimentu ferroviariu gigante in Aydın

Investimentu ferroviariu gigante in Aydın: À a fine di a seconda riunione di u Cunsigliu Municipale di Efeler in Aostu, un prughjettu di a 3a Direzzione Regionale di a Direzzione Generale di TCDD Enterprise è per u benefiziu di a ghjente di Aydın hè statu spartutu cù i membri di u Cunsigliu. .

A 3a Direzzione Regionale di Ferrovie Statali, in una lettera ufficiale mandata à a Municipalità di Efeler, hà dichjaratu chì una seconda linea serà aghjunta à a linea ferroviaria esistente İzmir-Aydın-Denizli è hà dumandatu piani di sviluppu di implementazione in scala 1/1000 per esse utilizati in questi travaglii. A 3a Direzzione Regiunale di Ferrovie Statali hà dumandatu piani di sviluppu da a Municipalità di Efeler per a custruzzione di una seconda linea nantu à a linea ferroviaria esistente İzmir-Aydın-Denizli, chì apre a linea ferroviaria in a cità à discussione. I membri di CHP, AK Party è MHP anu spartutu un cunsensu in l'Assemblea Efeler per a linea ferroviaria chì passa per a cità per passà da u sudu. In u risultatu di l'abulizione di a linea chì passa per a cità, a nova linea ferroviaria parterà da İncirliova è passa per u sudu di a cità è serà cunnessa cù a vechja linea di novu in Serçeköy. A linea ferroviaria in a cità hè prevista per esse aduprata cum'è "rotta urbana di u sistema di ferrovia leggera".

"PROGETTU RIVOLUZIONARI"
Esprimendu chì u prugettu hè rivoluzionariu, Özakcan hà dettu: "Questa dumanda è prughjettu da a 3a Direzzione Regiunale di a Direzzione Generale di TCDD Enterprise hè una rivoluzione per Aydın. Credu chì piglià a ferrovia chì passa per Aydın fora di a cità cum'è in u pianu mandatu serà un prughjettu cumuni chì tutti accetteremu. Sò di l'opinione chì tuttu u nostru populu, in particulare i nostri membri di u parlamentu, duveria pussede stu prughjettu, indistintamente di ogni discriminazione di partitu puliticu. Vogliu fà u travagliu nantu à questu tema inseme in i periodi à vene ", disse.

U ZONING MANAGER YÜKSEL ANNUNCIAU U PROGETTU
Informendu i membri di u cunsigliu annantu à u prugettu è i so benefizii à Aydın, Ayla Yüksel, direttore di a municipalità di Efeler per a ricustruzione è l'urbanizazione, hà dettu: "In u Rapportu di Spiegazione di u Pianu, l'infrastruttura fisica di a ferrovia è di a via marittima in u nostru paese ùn hè micca stata sviluppata in modu adeguatu, chì causanu U trasportu deve esse carricatu principarmenti nantu à a reta stradale è un modu sbilanciatu è inefficace di trasportu trà i tipi di trasportu. Hè statu dichjaratu chì era destinatu à eliminà sta carenza quant'è pussibule in u scopu di u pianu, postu chì hà causatu u sistema di trasportu, è u prughjettu di a ferrovia Aydın-Çine-Güllük, chì hè statu sviluppatu per a regione da a Direzzione Generale DLH, hè stata inclusa in u pianu. Hè stata determinata cum'è a "Ruta di u Sistema di Ferrovia Ligera Urbana". Per a linea ferroviaria interurbana trà l'insediamenti di Serçeköy in questa sezione, una strada hè stata determinata in a direzzione sud parallela à u locu di insediamentu di a cità di Efeler, è a strada interurbana hè stata separata da e zone di insediamenti urbani.

Cusì, hè u scopu di eliminà i negatività in u sistema, chì crea un cumpagnu fisicu negativu Vengel in a cità è causa prublemi in a sicurità di u trasportu, pigliendu a linea di ferrovia interurbana à u sudu. U prughjettu di a custruzzione di una seconda linea nantu à a linea ferroviaria esistente trà Aydın è Denizli, sviluppata da a Direzzione Generale di Ferrovie Statali, hè cuntrariu à e Decisioni di u Pianu Ambientale di a Scala Superiore in vigore, è renderà difficiule di trasfurmà a strada esistente. chì hè destinatu à trasfurmà u sistema di ferrovia ligera urbanu, à a direzzione sudu, è a surghjente attribuita per stu prucessu serà spustata à u sudu.Si pò esse chjaramente dichjaratu chì ci hè un interessu publicu superiore à spende in a direzzione di Hè cunsideratu chì una cooperazione efficace di l'Amministrazioni Locali, l'Istituzioni pertinenti è l'Organizazioni Non-Guvernamentali hè necessaria per trasfurmà sta linea à u sudu invece di sviluppà a linea ferroviaria esistente, cum'è prevista in u Pianu Ambientale scalatu 1/100.000.

"I ZONA GUSTATU PUÒ ESSERE UTILIZZATE COME PARCHI, PISTA PIEDONALE E CICLOLETTA, E ZONA SPORTIVA"
Dichjarà chì cù u prugettu, parechji prughjetti cum'è parchi, campi sportivi, camini di pedoni è di bicicletta necessarii in a direzzione est-ovest di a cità ponu esse implementati movendu a linea è mette in terra u sistema ferroviariu urbanu, Yüksel hà dettu: sta linea in a cità hè di circa 10 km. in lunghezza è una media di 20.00 m. hè in prufundità. L'area da guadagnà hè di circa 20 ettari. vale à dì 200.000 m2. Stu spaziu per esse guadagnatu; Per esempiu, pigliendu u sistema ferroviariu urbanu sottu terra, i spazii aperti, i parchi, u trasportu di pedoni è di bicicletta, sporti, etc. necessarii in a direzzione est-ovest di a cità seranu creati. "Ci sò opzioni per usà per parechje scopi, è u cuntenutu di u prughjettu cuntene opportunità è putenziali assai impurtanti per migliurà a qualità di a vita urbana", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*