A bona nova di u ponte Salihliye da u presidente Ergün

A bona nova di u ponte da u sindaco Ergün à Salihli: Cengiz Ergün, sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, hà datu a bona nutizia di dui novi prughjetti di ponte à a ghjente di Salihli includendu i dui ponti in Salihli in u so pianu d'investimentu d'emergenza.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, Cengiz Ergün, chì visitava un distrittu ogni settimana è identificò i prublemi in u locu, scontru cù i citadini in u distrittu di Salihli. U presidente Ergün hà salutatu i citadini unu à unu dopu a preghiera di u venneri in a Moschea Hamidiye, è hà distribuitu soldi di sacchetta à i zitelli. Stringendu a manu cù i citadini è i cummercianti, u sindaco Ergün hà scontru cù u sindaco di Salihli Zeki Kayda è i membri di u cunsigliu municipale à u pranzu. U sindaco Ergün, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à l'opere di a municipalità di Salihli da Kayda, hà ancu ringraziatu à quelli chì anu purtatu u ristorante Bizim Ev, chì hè di a municipalità di Salihli, à Salihli.
Dopu à a cena, u presidente Ergün hà datu una bona nutizia nantu à i ponti nantu à u fiumu Alaşehir è u fiume Gediz, chì sò trà i prublemi chì aspettanu una suluzione in u distrittu di Salihli dapoi anni. Cengiz Ergün, chì hà avutu l'uppurtunità di esaminà i ponti in quistione cù u sindaco di Salihli Zeki Kayda, hà datu à a ghjente di Salihli a bona nova chì i ponti seranu rinnuvati. Dichjarà chì inizianu u prucessu legale da u luni prossimu, u presidente Ergün hà dichjaratu chì e dumande per a riabilitazione di i dui ponti nantu à u fiumu Alaşehir è u fiumu Gediz li sò state trasmesse è chì si concentranu immediatamente nantu à ciò chì hè necessariu. esse fattu per prevene una eventuale perdita di vita.
U presidente Ergün hà parlatu cusì nantu à u sughjettu: "I schedari di prughjettu di l'Amministrazioni Pruvinciali Speciali nantu à i ponti sò stati trasferiti à noi. Oghje, avemu avutu l'uppurtunità di esaminà i ponti. Dui ponti, cunnisciuti cum'è ponti stop-and-go, anu da esse trattatu urgentemente. U puntu in quistione copre a strada chì furnisce a cunnessione trà Salihli è Akhisar, chì ùn hè micca stata custruita per anni, è i zoni densamente populati. Siccomu si trova in i cunfini di a cumuna, implementeremu stu prughjettu u più prestu pussibule. Un costu di 5 milioni di TL emerge per questi dui prughjetti. Cumincemu immediatamente u prucessu di offerta per elli. A settimana prossima, à a prima riunione di u nostru centru di coordinazione di u trasportu, faremu una decisione nantu à a determinazione di strade alternative à quelle strade. Spergu chì l'offerta serà finita in dui o trè mesi, salvu s'ellu ci hè un scontru. Circa trè mesi dopu, avemu da vene à l'imprenditore cù una nota di consegna di u situ. Spergu chì veneremu à Salihli di novu in a primavera per mette in serviziu questi ponti ".
Dichjarà chì i ponti sò trà l'investimenti prioritari, u presidente Ergün hà dettu: "Faremu tuttu ciò chì pudemu in questu sensu. Perchè a cundizione di i ponti hè assai male. Sì una vita hè persa quì, nimu pò cuntà. Questu mette stu prughjettu trà i nostri investimenti urgenti prioritari ".
U sindaco di Salihli, Zeki Kayda, hà ancu espresu a so satisfaczione chì e so richieste sò state incluse urgentemente in u prugramma è ringraziò u sindaco metropolitanu Cengiz Ergün in nome di u populu di Salihli. U presidente Kayda hà dettu: "Semu assai felici di riceve supportu da voi. In nome di u populu di Salihli, vogliu ringrazià per ùn avè micca rifiutatu a nostra offerta. Grazie à u Signore Cengiz, u nostru presidente cambierà Manisa, è avà u nostru Salihli cambierà cù u so sustegnu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*