A stazione colapsata di Arifiye YHT hà cuminciatu à esse ricustruita

A stazione colapsata di Arifiye YHT hà cuminciatu à esse ricustruita: U travagliu hè ripresu à a fermata di Arifiye di u Trenu d'Alta Velocità (YHT), chì hè parzialmente colapsata 3 mesi fà in Sakarya.

U bastimentu di a stazione, chì hè stata custruita in u distrittu Arifiye di Sakarya in u scopu di l'opere di u Trenu d'Alta Velocità, s'hè colapsatu parzialmente u 29 di maghju di u 2014. In u risultatu di u colapsu, a causa di quale ùn pudia esse determinata, i travagliadori 5 sò stati feriti è sò stati trattati in l'Hospital Sakarya Training and Research. U travagliu di riparazione hè stata cuminciata in a custruzzione di a stazione di dui piani, chì hè in custruzzione vicinu à a vechja stazione in u centru di u distrittu.

L'autorità, in a so dichjarazione, anu dettu: "U bastimentu di a stazione di a linea YHT in u distrittu di Arifiye era parzialmente colapsatu. 5 travagliadori sò stati feriti in stu colapsu. Cù sta terra parzialmente colapsata, u travagliu nantu à a stazione ripigliò. Ùn hè ancu una settimana. U nostru scopu hè di finisce u più prestu pussibule ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*