A Ferrovia di u Mari Neru Orientale aspetta

A Ferrovia di u Mari Neru Orientale aspetta: Aspittava a Ferrovia di u Mari Neru per un bellu pezzu. Mentre chì a ferrovia in u Mari Neru ùn va più di Samsun, i pulitici facenu prumesse per sta strada ogni volta. Infine, u Vice Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Yahya Baş, in quantu à u prughjettu di a ferrovia di u Mar Neru, hà dettu: "Hè un sognu impurtante di u nostru Primu Ministru, u 12u presidente Recep Tayyip Erdoğan, di portà a ferrovia in u Mari Neru. U travagliu nantu à questu hè ghjuntu à u puntu finale è i prughjetti sò per finisce ".

U mandatu di l'11u presidente Abdullah Gül hè ghjuntu à a fine. Mentre stava in Çankaya per 7 anni, Gül hà datu e seguenti parolle nantu à u Dermiway di u Mari Neru Orientale. Gül hà dettu: "U portu di Trabzon hè d'impurtanza vitale micca solu per a cità, ma ancu per a regione". Hà fattu e so dichjarazioni. In seguitu, ùn hè micca stata stallata una sola ferrovia in a Regione Orientale di u Mari Neru.

Voi, i nostri cari lettori, aspettate chì a Ferrovia Orientale di u Mari Neru sustene a ferrovia chì a regione hà bisognu. Pudete fax a dichjarazione di u Ministeru di i Trasporti à questu numeru chì u numeru di fax hè 0312 212 49 30.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*