Ferrovie liberalizzate rivali di l'automobile

Ferroviari liberalizati cumpetenu cù l'automobile: u presidente di l'Associazione di Trasporti Ferroviari Özcan Salkaya hà dettu chì se a liberalizazione di e ferrovie hè cumpleta cù tutti i regulamenti legali, una industria cum'è l'industria di l'automobile serà ancu formata in u settore ferroviariu.

Özcan Salkaya, in a so valutazione à u currispundente AA, hà dichjaratu chì hè una situazione tardiva per a Turchia per abulisce u monopoliu statale in e ferrovie è apre u settore à l'operatori privati.

Dichjarà chì ùn hè micca vinutu à ellu chì un paese à u puntu di cunnessione Eurasiatica puderia urganizà a so infrastruttura logistica cusì tardi è lentamente, Salkaya hà dettu chì ancu u vicinu uccidintali di Turchia, a Bulgaria, l'anzianu paese di cortina di ferru, è u so vicinu orientale, l'Iran, chì prova constantemente à campà cù embargu è pressioni, hà apertu a strada per a liberalizazione prima è hà nutatu chì l'hà messu in pratica.

Salkaya hà dichjaratu chì a lege chì regularà u settore ferroviariu è apre a strada per a liberalizazione, chì aspittàvanu circa quattru anni, hè stata passata, ma i regulamenti secundarii è più impurtanti ùn sò micca stati realizati.

Dichjarà chì ci sò quattru regulamenti chì aspettanu esse publicati, Salkaya hà dettu: "Semu i sforzi di TCDD per preparà a rete di trasportu è l'infrastruttura per u settore, è l'intensi sforzi di a Direzzione Generale di Regulamentu Ferroviariu, in fronte à l'impossibilità, è ci sforzemu di sustene. U scopu hè ghjustu, u viaghju hè longu è stancu. Per quessa, hè necessariu di dà una certa rapidità prima chì a speranza è l'energia di i partiti sò esaurite ".

"A regulazione unilaterale dannu l'industria"

Özcan Salkaya hà dettu ch'elli sò in cuntattu strettu cù a Direzzione Generale di u Regulamentu Ferroviariu, ma ùn anu micca idea di cumu TCDD hà da esse sottumessi à un prucessu di transizione in u prucessu di ristrutturazione, cumu si cambia u sistema attuale, cumu serà a tarifa di u prezzu è i costi di serviziu. affettatu.

Riclamendu chì ùn ci hè micca sparte d'infurmazioni da TCDD nantu à questu tema, Salkaya hà dettu: "In più, l'infurmazioni datu à noi in i nostri riunioni informali cù a gestione di TCDD hè chì ùn anu micca una roadmap nantu à questu tema".

Salkaya hà dichjaratu chì l'imprese chì ricevenu è furnisce servizii in u settore ùn anu micca infurmazione ufficiale è coherente nantu à tematiche fundamentali, cum'è i tariffi di u prezzu, u prucessu d'acquistu uguale è ghjustu, è a prevenzione di a cumpetizione sleale.

Apuntendu chì ci hè bisognu di riurganizà e pussibilità è e capacità di a cumpagnia di trasportu per esse stabilita in TCDD è e so relazioni cù u settore privatu, Salkaya hà dettu: "E cunsequenze di fà sta regulazione unilateralmente dannu seriamente u settore ferroviariu emergente. U mudellu di travagliu chì aspittemu hè di furmà gruppi di travagliu chì agiranu in un ordine più formale cù a gestione di TCDD è / o a presidenza pertinente è i gestori implicati in u regulamentu, è ancu a gestione è e presidenze di a Direzzione Generale di Regolamentazione Ferroviaria, è per esse infurmatu è cuntribuiscenu à l'esperienza curretta di u cambiamentu attraversu riunioni regulare.

"Ùn hè micca difficiule per l'industria ferroviaria di furmà"

Özcan Salkaya hà nutatu ciò chì segue in quantu à l'effettu di l'apertura di e ferrovie à u settore privatu:

"Una di e manere più impurtanti per ottene l'ugettivi ecunomichi stabiliti per u nostru paese hè a facilità di pruduce servizii logistici è l'alta velocità è i bassi costi di questi servizii. Ùn hè micca pussibule per una gestione di l'operazione logistica, induve u settore privatu, e cundizioni di u mercatu liberu è e cundizioni di cuncurrenza ùn sò micca validi, è induve u monopoliu statale è u stilu di gestione dominanu, per ghjunghje sti scopi. Quandu guardemu à e statistiche, pudemu vede cumu l'industria hà migliuratu micca solu in u trasportu, ma ancu in a produzzione in l'ultimi 10 anni, quandu un cambiamentu cusì limitatu è estremamente cuntrullatu hè statu sperimentatu.

Ci hè un sviluppu assai rapidu in cumpagnie di trasportu, imprese di custruzzione di infrastrutture è superstrutture, cumpagnie di produzzione di vagoni è pezzi di ricambiu, cumpagnie di custruzzione di strada è cumpagnie di fabricazione di parti cum'è rail, traversine, forbici, cumpagnie di fabricazione di sistemi di segnalazione di seguimentu di sicurezza è assai di più. Avà, u settore privatu in u nostru paese travaglia nantu à a produzzione di vagoni è locomotive, è hè furmatu una sub-industria ligata. Se a liberalizazione hè cumpleta cù tutti i regulamenti legali, serà faciule per una industria cum'è l'industria di l'automobile di furmà in u settore ferroviariu ".

Quandu hà dumandatu nantu à l'interessu di i stranieri in u trasportu ferroviariu, Salkaya hà dettu: "In particulare e cumpagnie europee è cinesi piglianu a testa trà e cumpagnie straniere, è mostranu un interessu assai vicinu. Per avà, pudemu dì chì e cumpagnie di trasportu si concentranu nantu à e linee di cunnessione internaziunali. A maiò parte di e cumpagnie chì avemu parlatu di l'opportunità di cuuperazione sò più interessate in spedizioni domestiche cù cunnessione europee è in Asia via Turchia ".

"E cumpagnie domestiche sò sempre zitelli"

Salkaya hà rimarcatu chì i stranieri determinanu e so pusizioni è aumentanu e so pusizioni in parallelu cù a cumplimentazione di e regule legale.

Dichjarà chì ancu s'ellu hè piacevule da una banda, vedenu ancu stu interessu cum'è spaventosu per dui motivi, Salkaya hà cuntinuatu cusì:

"Prima di tuttu, s'ellu ùn pudemu micca regulà è cuntrullà l'entrata è a surtita di u settore currettamente, s'ellu ùn pudemu micca assicurà l'integrazione è l'ordine trà l'istituzioni, u nostru paese diventerà prestu in un junkyard di cumpagnie straniere è ùn pudemu micca pulizziari. su di novu. Siconda, l'imprese domestiche chì operanu in u settore ferroviariu in u nostru paese sò sempre i zitelli. Sfurtunatamente, ùn avemu micca l'uppurtunità di cumpete cù cumpagnie straniere chì anu travagliatu in cundizioni di u mercatu liberu per quasi un seculu in certi paesi è avè cunniscenze, sperienza, machini è equipaggiu, salvu chì pudemu ottene un sviluppu abbastanza. Una cumpagnia in Romania hà 8 mila vagoni è quasi 150 locomotive. U numeru tutale di vagoni di circa 40 cumpagnie in u settore privatu in Turchia hè di circa 3 500, è s'ellu ùn cuntemu micca e macchine di shunting, nimu di elli ùn anu ancu locomotive di linea attuale ".

Dichjarà chì hè determinatu da a lege chì a cumpagnia di trasportu chì deve esse stabilita da TCDD serà subvenzionata per 5 anni per preparà stu prucessu di transizione, Salkaya hà dichjaratu chì ci hè incertezza nantu à ciò chì succede à l'imprese di u settore privatu.

Enfatizendu chì hè imperativu chì e regulazioni secundarie da esse preparate esse preparate in modu chì s'occuperà di questu è prutegge è prutegge i fabricatori domestici è e cumpagnie di trasportu durante u periodu di transizione, Salkaya hà dettu: "Hè per quessa chì l'urganisazioni non governamentali chì rapprisentanu. u settore privatu deve esse in una pusizioni di generà idee, dà direzzione è cuntribuisce direttamente à stu prucessu, è a vulintà pulitica deve apre a strada per permette. Altrimenti, hè inevitabbile chì sperimenteremu e mala sperienze chì avemu avutu in diversi settori è sughjetti in u passatu ".