Attaccu d'asfaltu da u sudu

Attaccu di l'asfaltu da Güney: I travaglii di asfaltamentu cuntinueghjanu in e regioni di Oba, Çıplaklı è Asmaca sottu e struzzioni di u Coordinatore di a Municipalità Metropolitana di Alanya Hüseyin Güney.
E squadre di asfaltu affiliate cù l'Uffiziu di Coordinazione di Alanya di a Municipalità Metropolitana di Antalya cuntinueghjanu i so travaglii di asfaltu in diversi punti di Alanya. I travaglii di asfaltu nantu à a nova strada di 8 chilometri, custruita nantu à a strada di Oba, Çıplaklı, Asmaca è Mahmutydi, sottu a supervisione di l'anzianu membru di l'Assemblea Generale Pruvinciale Arif Yeni, cuntinueghjanu à piena velocità. Mentre i travaglii di asfaltu sò stati finiti nantu à a seccione di 6 chilometri di a strada, a sezione restante hè prevista per esse finita in dui ghjorni. E squadre di a Municipalità Metropolitana di Antalya anu iniziatu travaglii di asfaltu in u Distrettu di Konaklı è in u Distrettu di Asmaca. Dopu à a fine di i travaglii in e duie regioni, i travaglii di asfaltu continuanu in u District di Türkler.
NO STOP, CONTINUARE À L'ASFALT
Hüseyin Güney, u coordinatore di a municipalità metropolitana di Antalya, hà dichjaratu chì e squadre stanu realizanu travaglii di asfaltu in parechje parte di Alanya è hà nutatu chì i travaglii di asfaltu continuanu in tuttu l'estiu in cunfurmità cù a pianificazione. Güney hà dettu: "Finu à avà, circa 1 milione di TL sò stati spesi nantu à e strade di u gruppu Oba, Çıplaklı, Asmaca è Mahmutydi. "Una strada alternativa hè stata aperta per i citadini chì vanu à u quartiere è l'altipiano in questione, è a densità di a strada Bektaş hè stata ridotta", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*