Sud-est scontra u Ponte di u Bosforu

U Sud-Est riceve u Ponte di u Bosforu: U Ponte di Nissibi trà Şanlıurfa è Adıyaman, chì hè chjamatu u "Ponte di u Bosforu" di a Regione Sud-Est, hè previstu per esse messu in serviziu à a fine di l'annu.
U Ponte Nissibi trà Şanlıurfa è Adıyaman, chì hè chjamatu u "Ponte di u Bosforu" di a Regione di l'Anatolia Sud-Est, hè previstu per esse messu in serviziu à a fine di l'annu.
Dopu à l'iniziu di a raccolta d'acqua in Atatürk Dam, u ponte esistente chì furnisce u trasportu nantu à l'autostrada Kahta-Siverek-Diyarbakır era sottu à l'acqua.
In a regione induve u trasportu hè statu furnitu cù servizii di traghetti limitati per anni, a fundazione di u novu ponte hè stata stallata in u 2012, in cunfurmità cù a dumanda di u populu, cù una ceremonia chì hà assistitu da u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione. Binali Yıldırım. U ponte era chjamatu "Nissibi", un vechju stabilimentu in a regione.
A custruzzione di u ponte chì uniscerà i distretti di Siverek di Şanlıurfa è Kahta di Adıyaman hè ghjunta à a fine. A maiò parte di u ponte, chì a so span media hè prevista per esse 400 metri, hè stata cumpletata.
Nissibi hà a distinzione di esse u più longu in Turchia dopu à i ponti Bosphorus è Fatih Sultan Mehmet.
U guvernatore di Şanlıurfa İzzettin Küçük hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì u ponte hè vicinu à a fine.
Dichjarà chì a distanza da 170 chilometri per terra serà ridutta à 30 chilometri, Küçük hà dichjaratu chì circa 100 milioni di lire seranu spesi per u ponte.
"Una di e grandi opere di u nostru statu"
Esprimendu chì crede chì u ponte farà una seria cuntribuzione à u turismu è à l'ecunumia di a regione, Küçük hà enfatizatu chì i monumenti storichi in Adıyaman, Kahta, u Monte Nemrut, Şanlıurfa è Diyarbakır ponu esse visitati più facilmente grazia à u prugettu.
Descrivendu u ponte Nissibi cum'è "un travagliu magnificu", Küçük hà dettu:
"U cummerciu è u voluminu ecunomicu trà e pruvince di a regione aumenteranu. L'integrazione di u tissutu suciale di e cità è di a regione cù l'altri serà ancu più veloce. Ma più impurtante, u muvimentu turisticu in a regione cresce. Stu ponte hè unu di i grandi opere di u nostru statu. Hè attualmente 87,5 per centu cumpletu. Questu significa chì u nostru ponte serà apertu à a fine di l'annu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*