A stazione di treni d'alta velocità di Haydarpaşa serà

Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità Haydarpaşa: U prughjettu di risturazione di a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa hè statu accettatu. Sicondu u prugettu davanti à u Cunsigliu di i Monumenti, Haydarpaşa ospiterà attività culturali è ancu esse aduprata cum'è stazione di Trenu d'Alta Velocità.

Haydarpaşa hè sempre statu u locu di separazioni è riunione, purtendu gioia è tristezza cù i so treni. Haydarpaşa hè diventatu u locu induve quelli chì immigravanu da Anatolia à Istanbul cù e so cose nantu à a spalle stavanu nantu à e scale è sfidau Istanbul, induve sposi è sposi posanu, induve serie TV è filmi sò stati girati, induve l'impiegati si precipitavanu da i treni suburbani à i battelli in un locu. affrettate per andà à u travagliu. A so struttura storica hè diventata una storia chì cuntinueghja à esiste cù i so libretti, armarii, tavule, sedie è poltrone da i periodi Abdulhamid II è Ottomani. In corta, Haydarpaşa hè sempre statu impurtante è preziosu per noi. Quandu u tettu hà cuminciatu à brusgià in nuvembre di u 2, avemu avutu u core. In u ghjugnu di u 2010, quandu i servizii di treni suburbani Haydarpaşa-Pendik sò stati sospesi per 2013 mesi per u mantenimentu è a riparazione di i rails, si silenziu è un desideriu hè ghjuntu è si stalla in i nostri cori. Dopu, a nutizia hà cuminciatu à circulà chì a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa seria trasformata in un hotel è un centru cummerciale.

SCONTRÀ U PUBLICU

Cum'è Yeni Şafak Pazar, demu a bona nutizia à i nostri lettori. U prughjettu di risturazione di l'Edificiu di a Stazione Haydarpaşa hè statu accettatu da u Cunsigliu di i Monumenti. L'offerta hè stata fatta. U situ hè statu furnitu in quantu à u cuntrattu. Kadıköy U travagliu principia dopu à a licenza emessa da a municipalità. Sicondu u prughjettu di risturazione, a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa ùn serà nè un hotel nè un centru cummerciale. Cuntinuerà à serve cum'è Stazione di Trenu d'Alta Velocità, basta chì a so struttura storica hè cunservata. Oltre à questu, l'attic inattivu esistente hè statu restauratu è riservatu à funzioni culturali cum'è un museu, una zona di mostra, una biblioteca, una sala di riunioni è di cunferenza. Allora Haydarpaşa hà literalmente scuntrà u publicu avà. Diventà un centru micca solu per u trasportu, ma ancu per e funzioni culturali. U tempu di cumpiimentu prughjettatu di u prugettu, chì hè stata offerta per 12 milioni 473 mila lire, hè di 500 ghjorni. Cù u prugettu, e parti inattive esistenti di u bastimentu di a stazione seranu funziunali. Per via di a so situazione, u Palazzu Topkapı, Sultanahmet, KadıköyUn locu assai grande cù una magnifica visualità chì si stende à 100 metri di distanza serà apertu à l'usu.

SI SERÀ FATTU CUNDU

In u prughjettu, hè previstu di custruisce una zona di mostra, una sala di cunferenza, una cafeteria, è ancu un desk d'infurmazioni, uffizii, archivi è un toilette nantu à u pianu di u tettu durante a risturazione di u tettu dannighjatu da u focu. L'ascensore regulare in l'edifiziu serà rinnuvatu, è un novu ascensore serà custruitu nantu à u bracciu longu. Un sistema di fan-coil serà installatu invece di u sistema di riscaldamentu esistente. I decorazioni mancanti o dannighjati saranu cumpletati è puliti. U tettu è u muru di gesso è pittura seranu rinnuvati. U mantenimentu è a riparazione di l'elementi di lignu serà realizatu. Sezioni sporche è muschiate nantu à e facciate esterne seranu pulite cù metudi ragiunate. E petre perse, distrutte o rotte seranu furnite è riparate.

Dapoi u 1908

L'edificiu di a Stazione Haydarpaşa hè statu custruitu durante u regnu di Abdulhamid II. A custruzzione di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa hè stata realizata cù un cuncorsu in u quale l'architetti più riesciuti da u mondu sanu participàvanu, cù l'intenzione di esse una struttura magnifica chì faria un nome in u mondu. Trà i prughjetti meticulosamente esaminati, una decisione hè stata presa nantu à a presentazione di dui architetti tedeschi: Otto Ritter è Helmuth Conu. Una urganizazione tedesca chjamata Anadolu Bağdat hà intrapresu u prugettu. Più di centu maestri da Germania è Italia sò stati purtati à Istanbul. I travaglii, cuminciati u 2 di maghju di u 30, sò stati finiti u 1906 d'aostu di u 19, è a stazione ferroviaria di Haydarpaşa hè stata aperta cù una magnifica cerimonia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*