A Conferenza iBridge 2014 hè stata tenuta in Istanbul

A Conferenza iBridge 2014 hè stata tenuta in Istanbul: a Conferenza iBridge 2014 hè stata tenuta à Hilton Istanbul l'11-13 d'Agostu 2014, cù u scopu di riunisce a cumunità di ponti internaziunali in una piattaforma di discussione per sviluppà idee in novi metudi di cuncepimentu è di costruzione di ponti è truvà soluzioni. à diversi prublemi.
L'ICA era u sponsor principale di a cunferenza
A Conferenza iBridge 2014 hà riunitu accademichi è ingegneri esperti in i so campi in Istanbul. U principale patrocinatore di a cunferenza era ICA, a cumpagnia di u cuntrattu di u Yavuz Sultan Selim Bridge and Northern Marmara Motorway Project, chì hè cunsideratu unu di i prughjetti più prestigiosi in Turchia.
Cuncepimentu di cuncepimentu di l'ingegneri strutturali di Yavuz Sultan Selim Bridge; Michel Virlogeux, qualificatu cum'è u "maestru di ponte francese", è Jean Francois Klein anu assistitu à a cunferenza cum'è oratori. In u so discorsu à a cunferenza, Virlogeux hà dettu: "Un prughjettu di ponte sospesu chì combina u sistema ferroviariu è u trasportu classicu era eccitante ancu per squadre esperte cum'è noi. "Sò assai cuntentu di participà à stu prughjettu, chì hè di grande impurtanza sia in quantu à l'architettura è u benefiziu ecunomicu chì darà à una scala internaziunale", disse. Klein hà datu à i participanti informazioni tecniche nantu à e turri di u ponte di impurtanza internaziunale.
Yavuz Sultan Selim Bridge contractor company ICA hè u sponsor principale è Kent J. Fuglsang, Altok Kurşun, M. Myint Lwin, Khaled Mahmoud, Prof. Dopu à a Cunferenza iBridge 2014, induve nomi cum'è Xin Ruan anu parlatu ancu, u Dr. Michel Virlogeux è Jean Francois Klein anu visitatu u cantiere.
U cuncettu di cuncepimentu di u Ponte Yavuz Sultan Selim, chì serà custruitu annantu à u Bosforu in u scopu di u Prughjettu di l'Autostrada di Marmara di u Nordu, hè statu fattu inseme da l'ingegneru strutturale Michel Virlogeux, chjamatu "maestru di ponte francese", è a ditta svizzera Ti. Ingegneria. Alcuni di i ponti impurtanti chì portanu a firma di Virlogeux, unu di i nomi più sperti in u mondu in u disignu di ponti: u ponte Vasco da Gama, chì attraversa u fiume Tejo in Lisbona, a capitale di u Portugallu, è hè unu di i ponti più longu d'Europa cù una lunghezza di 17.2 chilòmitri, è u Ponte di Normandia in Francia, custruitu nantu à u fiumu Senna, hà tenutu u tìtulu di u ponte sospesu più longu di u mondu per quattru anni dopu a so custruzzione u 1 di ghjennaghju di u 1995.
U Ponte Yavuz Sultan Selim, chì serà custruitu in u scopu di u Prughjettu di l'Autostrada di Marmara di u Nordu, serà u terzu ponte à esse custruitu nantu à u Bosforu dopu à u Ponte di u Bosforu, chì hè diventatu operativu in u 1973, è u Ponte Fatih Sultan Mehmet, chì era compiu in u 1988.
U ponte Yavuz Sultan Selim, chì serà custruitu cù alta ingegneria è tecnulugia da una squadra custituita soprattuttu da ingegneri turchi, serà u primu ponte in u mondu induve una strada di 8 corsie è una ferrovia di 2 corsie passanu à u listessu livellu. Cù a so larghezza di 59 metri è span principale di 1408 metri, serà u ponte di sospensione più longu è largu in u mondu. Sarà ancu u ponte cù a torre più alta di u mondu, cù una altezza di più di 320 metri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*