Trasportu di merci da e regioni internu à u portu di Mersin per ferrovia

Trasportu di merci da e regioni internu à u portu di Mersin per ferrovia: U presidente di a Camera di Cummerciu di Konya (KTO), Selçuk Öztürk, hà dichjaratu chì a custruzzione di u Prughjettu Ferroviario Konya-Karaman-Mersin hè stata iniziata è hà dettu: "Questa linea si estende à Adana è à u Sud-Est. s'ellu entra in Iraq, ci ucciderà solu, micca solu queste pruvince saltaranu ", disse.

U presidente di a Camera di Cummerciu di Konya, Selçuk Öztürk, hà visitatu a Direzzione Regionale di Konya di l'Agenzia Anadolu (AA) è scontru cù u Direttore Regionale AA Konya Ahmet Kayır. Durante a visita, Öztürk hà dettu chì l'offerta per u trenu acceleratu trà Konya è Karaman hè stata finita è a so custruzzione hà iniziatu.

Esprimendu chì a so dumanda primaria hè di ghjunghje à Mersin via u trenu acceleratu, Öztürk hà dettu: "Prendemu ancu iniziative per finisce a distanza trà Ulukışla è Mersin. A custruzzione di sta linea hè più faciule ch'è a seccione Konya-Karaman. Credu chì u prucessu di custruzzione si move assai rapidamente. Utilizemu inseme a linea trà Nevşehir-Karaman-Ulukışla è Mersin cù Kayseri ", disse.

  • "A linea di trenu Konya-Karaman-Mersin finisce in 4-5 anni"

Öztürk hà dichjaratu chì u Prughjettu Ferroviario Konya-Karaman-Mersin puderia esse cumpletu in 4-5 anni è hà dettu:

"Questu hè un tempu assai raghjone per noi. A linea Konya-Karaman-Mersin hè una linea assai difficiule, micca una linea faciule. Cruceranu di novu u Taurus. Vulemu ancu chì sta linea sia fatta accelerata in duie linee. Questa hè a nostra dumanda principale per e persone per esse trasportate nantu à sta linea durante u ghjornu, è per trasportà a carica nantu à a stessa linea da 12 à a notte finu à a matina. A linea Ferroviaria Konya-Karaman-Mersin si estende à Adana è à u Sudeste, è s'ellu penetra in Iraq, ùn sguasserà micca solu noi, ma ancu queste pruvince. Carichemu in camion da quì, u trasportu hè pussibule in cundizioni difficili ".

  • "U prughjettu di u trenu acceleratu riduce i costi di trasportu"

Enfatizendu chì stu prughjettu hè di grande impurtanza per riduce i costi d'investimentu in Konya è a pruvincia induve passa a linea, Öztürk hà cuntinuatu cusì:

"Per esempiu, quandu avemu informatu i funzionari di una grande cumpagnia chì vole investisce in Konya, i funzionari di a cumpagnia anu dichjaratu chì vedenu ancu a linea di trenu di 100 chilometri esistente cum'è un fattore assai impurtante di riduzzione di i costi trà i so elementi di costu. Tutte e cumpagnie piglianu questu in contu in i so cunti d'investimentu. U trasportu di una carica di camion da Konya à Mersin Port hè di circa 1.100-1.200 lire. Quandu avemu cunsideratu una grande quantità di prudutti d'esportazione, stu costu aumenta ancu di più. Se pudemu trasportà rapidamente u pruduttu esportatu da Konya à Mersin per ferrovia, guadagnemu un vantaghju di 400-500 lire per container, per camion. Questu hè un gran numaru. Questu rinforza a nostra manu in termini di cumpetizione in casa è à l'esteru ".

Öztürk hà enfatizatu chì vedenu u trasportu di merci in trenu cum'è menu risicatu è più misurabile in termini di tempu cum'è altri vantaghji impurtanti.

  • Trenu à alta velocità per l'assi turisticu Antalya-Konya-Nevşehir-Kayseri

Dicendu chì dui prughjetti di linea ferroviaria ligata à Konya sò in a so agenda, Öztürk hà dettu: "A nostra seconda dumanda hè a creazione di l'assi turisticu Antalya-Konya-Nevşehir-Kayseri. Sta linea hè una linea assai difficiule, sò richiesti tunnelli assai assai longu. Hè ancu difficiule di determinà a strada. In particulare chì i treni d'alta velocità passanu più di 250 chilometri à l'ora, duvete rispettà certi standard in a curva di rotazione è l'inclinazione. Vulemu sta linea per u trenu d'alta velocità. Ùn vulemu micca purtari carichi nantu à sta linea in ogni modu ", disse.

Kayır, invece, hà manifestatu a so satisfaczione per a visita è hà infurmatu à Öztürk nantu à u travagliu di AA.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*