Opere di asfaltu in corso in Inegol

I travaglii di asfaltu cuntinueghjanu in Inegol: a municipalità metropolitana di Bursa hà iniziatu i travaglii di infrastruttura è di superstruttura in Inegol. I travaglii di asfaltu cuntinueghjanu nantu à a strada di 5.5 chilometri trà İnegöl è Cerrah in cooperazione cù a Municipalità Metropolitana è a Municipalità di İnegöl.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, u sindaco di İnegöl Alinur Aktaş, u presidente di u distrettu di u Partitu AK Bülent Temelli è i capi di unità municipali anu esaminatu i travaglii di asfaltatura in situ. Altepe è Aktaş versanu asfaltu inseme. Atepe hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana, cuntinuemu rapidamente u nostru travagliu cù a municipalità di İnegöl. U travagliu più impurtante in questu campu hè l'infrastruttura. Avemu messu a manu nantu à e strade di tutti i nostri distretti. Avemu travagliatu in Çeltikçi Mahallesi in İnegöl. İnegöl hè unu di i nostri distretti più forti è più trafficati. A custruzzione è a disposizione di e strade cintrali, di quartiere è di campu di İnegöl hè fatta cù u travagliu cumunu di a nostra municipalità metropolitana è distrettuale. Cum'è Metropolitana, avemu principiatu u nostru travagliu in tutte e regioni di Inegol. I nostri squadre pavimentanu a strada di 5 chilometri trà Cerrah è İnegöl, induve hè necessariu. Serà una strada degna di İnegöl. Serà un bonu tempu. Bona furtuna cù u travagliu fattu ", disse.
U sindaco Alinur Aktaş, invece, hà ricurdatu chì cù a nova lege, İnegöl hè diventatu unu di i distretti cintrali di Bursa, "Ci pò esse qualchì difficultà in u prucessu di transizione, ma in u risultatu, emergeranu assai boni imprese. Cum'è İnegöl, avemu grandi aspettative da a cità metropolitana. U nostru presidente sà ancu questu. Ancu s'ellu ùn hè micca in u prugramma, sta strada hè stata inclusa in u prugramma cù l'istruzzioni di u nostru presidente. Vogliu un pocu di pacienza da a ghjente di Inegol. Spergu chì u risultatu serà assai bonu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*