U referendum si terrà oghje per l'investimentu in u sistema ferroviariu di Antalya

Un Referendum serà tenutu oghje per l'investimentu di u Sistema Ferroviariu di Antalya: Un referendum serà tenutu oghje cù a participazione di 20 quartieri per u Prughjettu di a Linea di Sistema Ferroviario Square EXPO chì hè previstu di esse realizatu da a Municipalità Metropolitana di Antalya. U prughjettu serà realizatu o annullatu secondu à i risultati di l'urne da stabilisce in l'uffizii di i capi di quartiere.

A Municipalità Metropolitana di Antalya realizarà un referendum in 20 quartieri per u Prughjettu di Linea di Sistema Ferroviario Square EXPO.

I citadini chì vivenu in 200 quartieri nantu à a strada di transitu di a linea di u sistema ferroviariu vutaranu per determinà u futuru di u prugettu, chì serà realizatu da a Municipalità Metropolitana è custarà 20 milioni di lire. Sicondu u risultatu di u referendum, u prughjettu di giganti sia principià subitu o sia annullatu.

Prima di u referendum, u sindaco metropolitanu Menderes Türel hà scontru cù i citadini in i quartieri di votu. U sindaco Türel hà dettu chì i citadini decideranu se u prugettu serà realizatu o micca. Spieghendu chì i citadini duveranu andà à u votu cù e so carte d'identità, Türel hà dettu: "Ci saranu buletine marcate sì o no in l'urna. Dopu avè fattu l'elezzione, issi votu seranu messi in a busta è u votu serà fattu. "Cù sta applicazione, presenteremu u megliu esempiu di gestione participativa", disse.

Türel, chì vole chì a ghjente di Antalya vada à u votu, hà dichjaratu chì i citadini chì vivenu in 20 quartieri ponu facilmente ghjunghje à l'uspidale è à a terminal d'autobus via u sistema ferroviariu.
L'urne seranu situate in l'uffizii di i capi di quartiere

U votu accuminciarà à 09.00 è si terrà in urne in urne stallate in l'uffizii di i capi di quartiere. U capu, membru è un funziunariu municipale seranu à l'urna. KızıltROPOK, Meydankavuğı, Mehmetankak, Toth -ilova, Yenigöy , Solak and Pınar quartieri da aksu distrettu participà à u votu. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*