Travagliu di asfaltu da a municipalità di İpekyolu

Travagliu di asfaltu da a municipalità di İpekyolu: A municipalità di İpekyolu di Van hà iniziatu u travagliu di asfaltu dopu un longu periodu di stabilizazione è di allargamentu di a strada.
A municipalità di İpekyolu hà iniziatu u primu travagliu di asfaltu cù a cerimonia di apertura tenuta in a strada Selvihan di u Distrittu Hacibekir. Facendu un discorsu prima di u travagliu di l'asfaltatu, chì era assistitu da u sindaco di u distrettu di DBP İpekyolu Alattin Dağhan, i co-sindachi di a municipalità di İpekyolu, i membri di u cunsigliu municipale è parechji citadini, u sindaco di a municipalità di İpekyolu Aygül Bidav hà dettu ch'elli anu discututu i prublemi di u quartiere. e riunioni ch'elli anu tenutu cù l'abitanti è i cunsiglii di quartieri è chì l'attuali Hà dettu ch'elli portanu u serviziu in questa direzzione. Dichjarà chì i travaglii stradali continuanu in tutti i quartieri, Bidav hà dettu: "Avemu acquistatu quasi 2 mila 500 tunnellate d'asfaltu per un valore di 24 milioni 500 TL in l'offerta chì avemu tenutu aperta à a stampa pocu tempu fà. "U travagliu di asfaltu serà realizatu in strade è viale in tutti i quartieri", disse.
Fornendu infurmazioni nantu à i travaglii precedenti, Bidav hà dettu: "Avemu attribuitu 1 milione 200 mila TL à u nostru budgetu di pulizia mensili. Eseguimu u nostru travagliu di pulizia in e strade di u nostru distrittu in 86 turni cù 270 veiculi è 3 persone. Inoltre, a distribuzione di 3 mila contenitori di basura è bins in tutti i quartieri cuntinueghja. In quantu à u travagliu chì avemu fattu in parchi è giardini, i travaglii di custruzzione di parchi cuntinueghjanu in i quartieri Hafiziye è Serefiye per l'usu di e donne è i zitelli. Ella pensa à apre u parcu di e donne in u distrittu di Hafiziye è mette à u serviziu di u nostru populu. "Avemu ancu acquistatu 30 veiculi per u serviziu di a municipalità, avete statu beneficu per u nostru populu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*