U metro di Izmir hè affidatu à Diu

U metro di Izmir hè affidatu à Diu: L'imaghjini preoccupanti sò stati osservati in a prima spedizione. Trà e stazioni di Göztepe è Polygon, induve i rupture di u tunnel sò accaduti duie volte per via di a pressione di l'acqua, l'umidità causata da l'acqua chì sguassate da i muri di u tunnel hà attiratu l'attenzione.

Malgradu i rapporti negativi è l'imaghjini, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà apertu e duie stazioni restanti di Üçyol-Üçkuyular Metro, Poligon è Fahrettin Altay. L'imaghjini preoccupanti sò stati osservati in a prima spidizioni, chì hè stata realizata cù a participazione di u sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu è i sindaci di u distrittu. Trà stazioni di Göztepe è Polygon, induve i rupture di u tunnel sò accaduti duie volte prima per via di a pressione di l'acqua, l'umidità hè stata osservata nantu à i mura di u tunnel per via di a fuga d'acqua. Inoltre, nantu à a strada da a stazione di Göztepe à Fahrettin Altay, hè stata nutata chì a linea di drenaje hè stata cavata à u latu drittu di u tunnel à a fine di a piattaforma. Quandu hè ghjuntu à a stazione di tiru, hè statu osservatu chì i puddles s'eranu furmatu nantu à u pavimentu di cimentu induve i rails d'alta tensione eranu pusati. L'autorità dichjaravanu chì sti wetnessi fughjenu da i tubi di l'acqua, è anu chjamatu un reparatore.

E porte ùn anu micca apertu
Intantu, durante a dichjarazione di stampa chì Kocaoğlu hà fattu dopu à scendere à a stazione di Fahrettin Altay, ci hè statu un scontru. Un colapsu hè accadutu in l'erba pusata in terra da a Municipalità Metropolitana per l'arrangiamentu di a piazza. Mentre chì i pedi di i citadini sò stati intarrati in u fangu, l'arbureti posti sò ancu danucati. Dopu à l'annunziu, Kocaoğlu è u so entourage anu tornatu à u metro. Prima di l'annunziu da esse fattu à a stazione di Poligonu, e porte di certi vagoni ùn anu micca apertu cù u trenu chì si ferma. I citadini chì restanu in u vagone anu da apre e porte girendu a maniglia d'emergenza. Dopu à a dichjarazione quì, Kocaoğlu è u so entourage sò tornati à u trenu è sò ghjunti à Konak.

Puderia finisce in un disastru
U rapportu, preparatu da u Dipartimentu di Ingegneria Civile di l'Università Tecnica di u Mediu Oriente, hà revelatu chì a seccione induve si trovanu stazioni Fahrettin Altay è Polygon hè aperta à i periculi chì finiscinu in disastru. In u rapportu preparatu da l'imprenditore Öztaş, hè statu determinatu chì i calculi di i tunnelli sò stati fatti in modu incorrectu è a pressione di l'acqua è a sismicità sò stati ignorati mentre disegnu u prugettu. In u risultatu, i rupture sò accaduti in u tunnel di u metro duie volte in una fila, prima u 3 di maghju di u 2011, è dopu u 18 di lugliu di u 2012. In a seccione di u tunelu trà e stazioni Poligon è Fahrettin Altay, a parte di basa induve i rails seranu posti ùn era micca capaci di sustene a pressione da quì sottu è si rumpiu perchè hè stata fatta senza calculà a pressione di l'acqua. A seccione di u tunelu trà e stazioni Polygon è Fahrettin Altay hè stata cuperta d'acqua quandu a struttura chjamata "Isolazione", chì hè stata custruita per prutege a struttura di cimentu armatu da l'acqua in tali custruzzioni, hè stata situata sottu à u pianu di 140 cm. Dopu à sti disrupzioni, a municipalità metropolitana hà finitu a custruzzione è hà annunziatu chì avia iniziatu i voli di prova in i ghjorni passati.

Prutesta di Metro da u marketer
Per d 'altra banda, quandu u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hè scesu in a stazione di Fahrettin Altay, hà scontru a prutesta di i cummercianti chì stallanu bancarelle in u Mercatu Üçkuyular. Dichjarendu chì e so bancarelle sò state sguassate è i lochi induve si stallanu stalle sò stati scavati, i marketers anu prutestatu Kocaoğlu. I cummercializatori chì anu abuchjatu Kocaoğlu anu dumandatu chì l'area induve anu stallatu stalle li li restituisca. U sindaco di Balçova, Mehmet Ali Çalkaya, hà ancu reagitu à i marketers attivisti chì Kocaoğlu avia discututu. In una dichjarazione fatta dopu a discussione, Kocaoğlu hà criticatu duramente i manifestanti è hà dichjaratu ch'elli ùn li piacevanu İzmir. Kocaoğlu hà dettu: "Cumu pudete vede oghje, un gruppu di cummercializatori in Üçkuyular hà protestatu ancu s'è a Municipalità Metropolitana ùn avia nunda à fà cù i mercati. Da quì, quellu chì urganizeghja questi, chì face ste cose brutte, sapemu quale sò. Ùn faremu micca affari à porte chjuse. E persone chì s'attenta à rompe l'aria di l'apertura di u metro, chì avemu trattatu dapoi 10 anni cù diverse direzioni, chì anu un prublema mentale cusì, chì prova à minà un serviziu cusì grande à una tale cità, ùn ponu micca amare İzmir. . Ùn facenu micca a pace cù Izmir ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*