U tram lucale porterà Kayseri

U tram lucale portarà Kayseri: a municipalità metropolitana di Kayseri, chì duppierà a lunghezza di a strada di u tram, hà fattu a so scelta di i prudutti domestici per i 30 novi veiculi chì operanu nantu à a linea.

Mentre l'interessu per i sistemi ferroviari in u campu di u trasportu publicu hè in crescita, a Municipalità Metropolitana di Kayseri hà pressatu u buttone per sviluppà a reta di tram.

Per questu scopu, a Municipalità, chì preferisce i veiculi di produzzione domestica, Bozankaya Inc. hà firmatu un cuntrattu per cumprà 42 novi veiculi di u sistema ferroviariu per un valore di 30 milioni d'euros.

A STRADA DI TRAM SERA DOPPIU

In cunfurmità cù a necessità di servizii di trasportu publicu, a municipalità metropolitana di Kayseri, chì hà aumentatu a linea di tram 17.5 km esistente à 35 km, hà fattu a so scelta in favore di i trams domestici in l'acquistu di novi veiculi di trasportu.

Bozankaya I trams bassi pruduciuti da a cumpagnia aumenteranu u numeru di passageri di tramvia ogni ghjornu trasportati in a cità da 105 mila à 150 mila persone.

PRODUZIONE IN ANKARA

Bozankaya Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Murat Bozankaya, hà nutatu chì a pruduzzione hè prevista per esse fatta in a capitale Ankara, ma pò ancu esse realizatu in Kayseri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*