Firmatu u cuntrattu di a linea di metro Mahmutbey-Mecidiyeköy

U cuntrattu di a linea di metro Mahmutbey-Mecidiyeköy hè statu firmatu: Cù a cuntribuzione di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, un parcheghju di trè piani per 343 veiculi serà custruitu in Bağcılar, chì si trova nantu à l'asse di l'autostrada europea è di l'aeroportu, induve sò offerti importanti prughjetti di trasportu. u publicu.

In u stabilimentu, chì hè previstu di esse custruitu nantu à una superficie tutale di 13 mila 336 metri quatratu, un spaziu di 3 mila 334 metri quatratu serà utilizatu cum'è un mercatu. In i ghjorni chì u mercatu ùn hè micca stabilitu, sta zona serà attribuita à u publicu cum'è parcheghju.

SOLUTE U PROBLEMA DI TRASPORTU

Dichjarà chì risolveranu u prublema di u trafficu in un futuru vicinu cù 4 metro, 1 linea di tram, novi spazi viventi cù parcheggi è parcheggi multipiani, u sindaco di Bağcılar Lokman Çağırıcı hà dettu: "Per u nostru Parcu Regionale, per u nostru Centru di Ghjuventù, in particulare per i servizii di trasportu, Signore Grazie mille Kadir Topbaş. A linea di metro Kirazlı-Metrokent hè stata messa in serviziu da u nostru Primu Ministru, u Signore Recep Tayyip Erdoğan. In novu, u cuntrattu di a linea di metro Mahmutbey-Mecidiyeköy hè statu firmatu da l'IMM cù a cumpagnia di u cuntrattu. In u nostru distrittu nantu à l'asse di l'autostrada è l'aeroportu europeu, u prublema di parcheghju serà risolta cù a trasfurmazioni urbane, è i nostri spazii verdi ghjunghjeranu à i standard europei.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*