U prughjettu di Marmaray hà a so firma

Hanu a so firma nantu à u prughjettu di Marmaray: Rota Teknik A.Ş. "Marmaray Tunnel Ventilation Electropneumatic Control System", chì hè statu sviluppatu cumuna da a cumpagnia giapponese TAISEI è ANEL, hè stata messa in opera cù successu.

U settore di a custruzzione, chì hà guadagnatu un grande momentu in l'ultimi anni, accelera u sviluppu di i posti di travagliu muderni è residenze, strade novi è allargate, è treni d'alta veloce è linee di metro. Marmaray si distingue cum'è u più grande di sti prughjetti, in particulare in u campu di u trasportu, induve l'investimenti in u sistema ferroviariu sò in crescita.

U prugettu hè situatu nant'à u latu europeu Halkalı Hè basatu annantu à a migliione di u sistema ferroviariu suburbanu in Istanbul, chì cunnessa i distretti di Gebze da u latu asiaticu cù un sistema ferroviariu suburbanu ininterrottu, mudernu è di grande capacità. E linee di ferrovia da i dui lati di u Bosforu sò cunnessi trà di l'altri da una cunnessione di u tunnel ferroviariu chì passerà sottu à u Bosforu.

In u prughjettu di Marmaray, chì hè unu di i più grandi prughjetti di infrastruttura di trasportu in u mondu, tuttu u sistema ferroviariu migliuratu è novu hè di circa 76 km di lunghezza. Strutture è sistemi principali, tunnel di tubi immersi, tunnel perforati, tunnel cut-and-cover, strutture di qualità, trè stazioni sotterranee novi, 37 stazioni sopra terra (rinnuvamentu è migliuramentu), centru di cuntrollu operativu, siti, attelli, strutture di mantenimentu, A custruzzione sopra a terra L'aghjurnamenti di e linee esistenti, cumprese una nova terza linea da esse custruitu, includeranu sistemi elettrici è meccanichi completamente novi è veiculi ferroviari muderni per esse acquistati.

Unu di l'elementi più critichi di u Prughjettu Marmaray hè; Bosch Rexroth distributore principale Rota Teknik A.Ş. è u "Ventilation and Smoke Control System" sviluppatu cumuna da e cumpagnie Japanese TAISEI è ANEL.

Scopu di l'installazione di u sistema:

Furnisce cunfortu per i passageri è u persunale,

Prevenzione di a condensazione in l'equipaggiu,

Eliminazione di u calore creatu da i treni da l'ambiente,

Gestisce a pressione (effettu pistone) creatu da i treni è

Hè u cuntrollu è l'eliminazione di u fumu generatu durante un focu.

Mentre viaghja rapidamente attraversu u tunnel, u trenu pò esse simpricimenti paragunatu à una siringa è u pistone in ellu. Quandu u trenu si move à traversu u tunnel, comprime l'aria in fronte è crea un vacuum à u spinu. U sistema di cuntrollu elettro-pneumaticu sviluppatu assicura chì l'aria calda creata da l'effettu pistone creatu da i treni durante u viaghju hè sguassata da l'ambiente in cundizioni normali, l'apertura di i coperchi di l'ammortizzatori di i fusti di ventilazione hè cuntrullata per piglià frescu. è l'aria pulita in u tunnel, è l'effettu vacuum creatu daretu à u trenu hè eliminatu. In casu chì i treni sò firmati senza pianificazione, i ventilatori di ventilazione di u tunnel sò operati in modu chì furnisce a ventilazione creata da l'effettu pistone di u trenu. Per ottene questu, alcuni di i fanali intornu à a stazione sò programati per operare in modu di soffiu d'aria fresca è alcuni in modu di scaricamentu di scarico. Quandu situazioni periculose cum'è u focu, u derailment, a sparghjera di materiali infiammabili si verificanu in tunnel è stazioni, tuttu u sistema di ventilazione dà aria pulita à l'area induve si trova l'emergenza, è elimina i gasi dannosi è u fumu. In questu modu, a temperatura hè cuntrullata per l'evacuazione sicura di e persone è l'intervenzione di u focu.

In u prugettu, a rimuzione di l'aria calda da u tunelu è a rimpiazzamentu di l'aria fresca è pulita sò furnite da a stazione è l'edifici di ventilazione cunnessi cù u tunelu.

ELEMENTI DI SISTEMA

sistema di cuntrollu pneumaticu damper Marmaray; Hè custituitu di quattru gruppi principali: camere di compressori, unità di preparazione d'aria, pannelli di cuntrollu elettropneumatici è attuatori di serrande.

In questu prughjettu, ci sò trè stazioni è trè edifizii di ventilazione cunnessi cù u tunnel, è ogni stazione / appartamentu di ventilazione hà almenu dui compressori, duie filtri di filtrazione è di secca d'aria, è dui tanki d'aria.

U numaru di pannelli di cuntrollu elettropneumaticu pruduciutu da Rota Teknik hè 44, sia pneumatici sia elettrici. Valvule elettropneumatici chì cuntrollanu quasi 150 attuatori damper in questi pannelli, millaie di raccordi è centinaie di metri di tubi, è filtri pesanti, regulatori è lubrificanti utilizati in l'unità di condizionatore posti davanti à ogni pannellu, cuntinueghjanu à operare cù a qualità Rexroth, chì hè ancu preferitu in a selezzione di materiale.

L'aria compressa hè trasmessa à i gruppi di climatizzatori in l'area induve serà utilizatu per via di pipeline di rame, è u cuntrollu desideratu hè ottenutu via u pannellu elettropneumaticu via PLC (manualmente in casu d'emergenza).

Tutte e valvole pneumatiche di marca Rexroth in u sistema sò in u standard ISO 5599-1 da Rota Teknik. Tutti i materiali utilizati sò stati scelti per riduce i tempi di mantenimentu / rottura in più di a so funziunalità, o sò stati stallati in u sistema per furnisce questu.

PRINCIPIU DI TRAVAIL DI U SISTEMA

I gruppi di damper in l'edifici di stazione è di ventilazione ponu operare in pusizioni completamente aperti o chjusi per mezu di attuatori pneumatici chì furnisce u muvimentu di e fette cù u principiu di una persia. U funziunamentu di u sistema furnisce tutte e cumminazzioni di e cundizioni di travagliu specificate à u principiu, attraversu u sistema di cuntrollu automaticu cintrali, attraversu i pannelli di cuntrollu elettropneumaticu.

E dimensioni è i calculi di diamitru di pipa di ramu di tutti i valves Rexroth utilizati in u sistema sò stati ricalculati in modu per minimizzà i tempi d'apertura è a caduta di pressione di i dampers (cunsiderendu ancu e cundizioni di u campu), à u cuntrariu di u cuncettu di cuncepimentu. I prublemi di dispusizione, cum'è e distanze trà a sala di compressori è i gruppi di damper, è a situazione di u stessu gruppu di dampers in diverse lochi sò stati finalizzati da ricunsiderà e cundizioni di u situ. In u risultatu di l'ingegneria è u disignu, i studii di cumissioni è e teste di a squadra di ingegneria Rota Teknik chì durò circa trè mesi, u sistema tutale hè statu messu in opera cù successu operandu à a velocità desiderata è cù i più bassi di pressione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*