Nafi Güral: Autostrada Aumenta i Costi Soluzione Ferrovia

Nafi Güral: Highway Increases Costs Solution Railway. Kütahya Chamber of Commerce and Industry (KUTSO) President Nafi Güral hà dichjaratu chì u trasportu di merci in a regione Egea hè generalmente fattu per strada, chì aumenta i costi.

Güral, chì vole chì a lege nantu à a creazione di l'agenzii di sviluppu sia rivista, hà dettu: "U fattu chì u trasportu di merci hè principarmenti realizatu per strada in a nostra regione aumenta i nostri costi di input è questu affetta negativamente e nostre esportazioni. Si deve esse pianificatu per passà a linea di treni d'alta velocità Istanbul-Antalya attraversu Kütahya. Furnisce u trasportu ferroviariu à l'OIZ permetterà à i prudutti chì anu una parte impurtante in l'ecunumia regiunale esse trasportati à un costu più bassu, cusì, un ostaculu impurtante di l'ambiente d'investimentu serà superatu. A lege nantu à u stabilimentu di l'agenzii di sviluppu deve esse rivista, è a struttura di l'impiigatu di u Ministeru, cum'è l'urganizazione pruvinciale, è u pesu di i burocrati in a so gestione deve esse equiparatu cù u pesu di u settore privatu. Hè a nostra fonte di dispiace chì ùn ci sò micca strade in i standard richiesti per u trasportu direttu trà e pruvince vicine in a nostra regione. Ùn si pò micca spiegà chì ùn ci hè micca una strada chì permetterà u trasportu di dui vicini ancu s'elli sò vicini.D'altronde, a mancanza di strade à standard accettabili trà i nostri quartieri è u centru di a cità è altri distretti si trova davanti à noi cum'è un ostaculu impurtante in u paese. u sviluppu di i nostri distretti.

"A STRADA Balıkesir-KÜTAHYA hè assai impurtante"
Attraversu l'impurtanza di l'autostrada Balıkesir-Kütahya, u presidente Nafi Güral hà dettu: "U trasportu da l'Europa à l'Anatolia è ancu à u Mediu Oriente passa per Istanbul. Presentemu à a vostra apprezzazione l'impurtanza di a realizazione di a strada imaginata chì passerà per i Dardanelli è cunnette à l'Anatolia via Balıkesir. Sì stu modu hè fattu; U trafficu chì passa da Istanbul à Anatolia serà alleviatu. L'inputs di trasportu chì venenu da l'Europa à l'Anatolia sopra Çanakkale Balıkesir Kütahya diminuiranu. Novi porti è dogane seranu stabiliti in a regione, a vitalità ecunomica di a regione hà da migliurà. A regione hà da guadagnà un putere cumpetitivu. Serà un fattore in a riduzzione di a migrazione à Istanbul A strada qualificata da esse custruita da Muğla à Hatay longu u Mediterraniu aghjunghjera un valore diversu à a regione, seranu guadagnati novi spazii turistici è serà un fattore impurtante in u Mediterraniu. u sviluppu di l'ecunumia regiunale.

"OSBS DEVI ESSERE FACILE DA INSTALLARE"
Ricordendu chì l'autorizazione hè stata ottenuta da 14 diversi ministeri per a creazione di Zone Industriali Organizzati (OIZ), Nafi Güral hà dettu: "OIZ ghjucanu un rolu criticu in u sviluppu di l'industria di e pruvince. Ci hè bisognu di novi OIZ cum'è regione.Vulemu chì l'ostaculi esistenti sianu eliminati per l'implementazione rapida di l'OIZ chì sò in u stadiu di pianificazione o chì i travaglii di l'infrastruttura ùn sò micca stati finiti.Vulemu a facilità di u prucessu di permessu ottenutu da 14 diversi ministeri in a creazione di OIZs hè basatu annantu à una data precedente. Ancu l'aghjustamenti sò stati fatti cù u tempu, i fatturi lucali chì si sò riuniti in a furmazione di l'OIZ restanu i stessi. In pràtica, u fattu chì a pruvincia è a cumuna sò stakeholders porta cun ella serii prublemi.Saria apprupriatu à escludiri a pruvincia è a cumuna da esse parti interessate cù un arrangiamentu da fà in a lege OIZ. TOBB deve esse fattu l'urganizazione paraplu di l'OIZ è deve ghjucà un rolu regulatori cum'è in e fiere, ma u trasferimentu di risorse finanziarie à l'OIZ deve esse pruibitu. Duverebbe ghjucà solu un rolu di regulazione, di guida è di prutezzione.Pensemu chì saria benefiziu di ripruduce l'applicazione speciale OIZ, chì hè stata implementata per circa un annu in l'ultimi anni. Tuttavia, mentre chì questu arrangiamentu hè fattu, vulemu chì l'OIZ privati ​​​​avè una intelligenza chì serve solu à l'investitori, micca cum'è una urganizazione chì furnisce prufitti à i so fundatori è amministratori.
"U SISTEMA DI INCENTIVA BASATA IN PRODUTTU DEVE ESSERE INSTALLATA"

U presidente Nafi Güral hà dettu: "Pensemu chì l'incentivi applicati nantu à a basa di pruvince deve esse rimpiazzati da un sistema di incentivazione di distrittu è di produttu", hà dettu u presidente Nafi Güral, "Sapete bè chì i banche facenu pratiche inghjuste in l'accessu. di e PMI, in particulare i picculi è micro imprese per finanzià. E cullizzioni di i banche, cum'è a tarifa di serviziu di cumissioni di interessu applicata à i so clienti di i micro è i clienti di i prupietari di i picculi imprese, ùn rispettanu micca e misure di equità paragunate à e tariffi chì applicanu à i so grandi clienti. Sforzi deve esse fatte per include l'applicazioni di i banche à i so clienti in e funzioni di u Cunsigliu di a Cumpetizione. U bisognu di forza di travagliu qualificata hè un prublema chì si sparse in tutta a Turchia. Stu prublema hè principarmenti duvuta à l'insufficienze in u sistema educativu. In questu cuntestu, ci hè bisognu di novi facultà in i nostri distretti in a Regione Egea. Speremu chì i prublemi sperimentati durante l'apertura di a facultà seranu eliminati è u prucessu serà acceleratu.Parlendu di u prublema di l'impieghi eri, Turchia hè ghjunta à u puntu di ùn pudè truvà l'impiegati oghje. E pulitiche suciali implementate da u nostru statu sò adattati per guadagnà ingressu senza travaglià. Pensemu chì cù l'arrangiamenti per esse fatti, cumpresi i fatturi chì incuraghjenu è ancu ubligatori à travaglià cuntribuiscenu à truvà u persunale. Per u settore di a miniera di marmura, chì hà un postu impurtante in l'ecunumia naziunale cù l'impieghi chì furnisce è u valore aghjuntu chì crea, riducendu i prezzi di l'usu di a terra à livelli ragiunate è accurtà i periodi di permessu di attribuzione di terra serà pusitivu per u settore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*