L'ochji di u mondu nantu à u settore turcu di Tunneling

Cù l'accelerazione chì hà ottenutu, l'industria turca di tunneling hè diventata u paese chì hà firmatu i più grandi prughjetti inseme cù a Norvegia in u mondu. U settore, induve i prughjetti chì u mondu hà fighjatu i so ochji, sò realizati unu dopu à l'altru, hè unitu dapoi 2 anni sottu u paraplu di l'Associazione Tunneling. Avemu intervistatu u prufessore Nuh Bilgin, presidente di l'Associazione Tunneling, nantu à l'industria turca di tunneling è l'associu, chì hà avutu un periodu assai attivu è successu. eruditu; "Quandu si tratta di l'industria di tunneling; Si parla di una industria di 35 miliardi di euro. L'ochji di u mondu sanu sò in Turchia ", dice.

Marmaray, Tunnel Eurasia, prughjetti di centrale elettrica, travaglii stradali chì pierce a muntagna è accurtà e strade insurmountable, Turchia hà pigliatu u so postu trà i paesi più impurtanti in u mondu in u campu di tunneling. Hè indiscutibile chì l'Associazione Tunneling, chì hà riunitu l'industria sottu u so tettu dui anni fà, hà avutu un impattu pusitivu in stu successu. Annunziate u nome di Turchia in i cungressi è i fieri più impurtanti di u mondu, è attraendu cumpagnie straniere in u nostru paese cù a Fiera di l'Expo Tunnel, l'associu cuntinueghja i so sforzi per fà sente a voce di l'industria ancu più forte in tutte e piattaforme. Avemu avutu una entrevista speciale cù u prufessore duttore Nuh Bilgin, u presidente di l'Associazione Tunneling è u doyen di l'industria, nantu à tuttu ciò chì hè nantu à l'agenda di tunnelling. Bilgin, chì insegna à l'Università Tecnica di Istanbul è publica i libri più venduti in u mondu; Ellu disse chì Turchia hè ghjustu cuminciatu à sperimentà a rivoluzione industriale, ma hè assai speranza per u futuru. .

Ancu s'è l'Associu Tunneling hà una storia corta di solu dui anni, hà crisciutu cù u sustegnu di l'industria è cuntinueghja a so strada à u listessu ritmu. Puderesti cuntà u prucessu da a creazione di l’associu à oghje ?

Quandu si tratta di u settore di tunneling; Si parla di una industria di 35 miliardi di euro. Ùn ci era micca istituzione per prutege stu settore. L'industria hà assai prublemi, hè necessariu di truvà suluzioni à questi prublemi. Avemu stabilitu sta associazione 2 anni fà à a dumanda di l'industria. L'associu s'hè sviluppatu assai rapidamente, avemu 450 membri è e dumande sò sempre ricevute. Trattemu tutte e cumpagnie ugualmente. Ùn permettenu micca chì a nostra associazione sia monopolizzata da una o duie grande cumpagnie, è per esse percive cusì. Pruvamu per esse l'associu di tutti.

Tuttavia, grazia à u nostru travagliu è u sviluppu di l'industria di u tunnel in Turchia, l'interessu in Tunnel Expo hà aumentatu à u listessu ritmu. Quasi 130 cumpagnie participanu à a fiera, a mità di elle sò imprese sub-industriali, chì dà infurmazione impurtante in quantu à a larghezza è a ricchezza di u settore. L'imprese straniere sò assai interessate. Solu 7 cumpagnie da Norvegia participanu. Questa fiera hè ancu in cullaburazione cù l'Associu di Tecnologie Akated Trenchless. Si feranu dinù un foru di l’acqua sottu à a listessa fiera, è circa 5 participanti venenu da e municipalità. Questa hè una situazione infiammante per l'industria. Tutti questi sò camini pigliati in dui anni. Dopu à l'aostu, vulemu cumprà un locu per l'associu è si move quì. Continueremu à parlà di "Cumu pudemu aiutà l'industria di più, cumu pudemu migliurà a nostra rete d'infurmazioni?" À u listessu tempu, pubblichemu una rivista sottu u paraplu di a nostra associu.

Avemu digià pigliatu u nostru postu per a Fiera Mondiale di Tunneling chì si terrà in Croazia l'annu prossimu. Pigliaremu ancu u nostru postu per a fiera chì si terrà in America l'annu prossimu. Facemu digià i nostri investimenti.
L'industria turca di u tunnel hè intrutu in un periodu assai attivu è successu. Puderesti informàci di l'attività di l'Associu Tunneling ?

Norvegia è Turchia sò i dui paesi chì anu firmatu i più grandi prughjetti in Europa. Turchia destinarà 35 miliardi d'euros à u settore di u tunnel in pochi anni. 7 miliardi di dollari di questu seranu utilizati per prughjetti di metro da esse custruitu in Istanbul. Hè un numeru cusì altu. Turchia mostra u successu di finanzià stu soldi. L'ochji di u mondu sò in Turchia.

I cungressi di u tunnel sò tenuti in diversi paesi di u mondu ogni annu. L'annu passatu era in Svizzera, quist'annu era in Brasile. Turchia hà participatu à stu cungressu per a prima volta aprendu un stand. Più di 20 persone da Turchia anu participatu, ancu una cumpagnia hè diventata unu di i patrocinatori di u cungressu. Quessi sò grandi sviluppi. A maiò parte di e publicazioni venenu da u nostru gruppu. À u cocktail d'apertura, induve tutti anu assistitu cù tuxedos, avemu purtatu e nostre T-shirts cù e parolle Tunnel Expo Turkey davanti à elli è avemu fattu un grande splash. U Cungressu Mundiale di Tunnel serà in Croazia l'annu prossimu. L'annu dopu in America. Induve serà l'annu dopu hè statu vutatu à u cungressu in Brasile. Avemu datu un grande sustegnu à a Norvegia in u votu, è à a fine a Norvegia hà vintu.

In uttrovi 2015, ci sarà un cungressu in Singapore chjamatu applicazioni CPC in cundizioni difficili in u mondu. Assistemu ancu à stu cungressu, è cuntinuemu a nostra preparazione. Sò in u cumitatu scientificu di stu cungressu. Ci sò simposii, cungressi è publicazioni di libri in u mondu per mantene a tecnulugia. È crede, l'ochji di u mondu sanu sò nantu à i sviluppi in Turchia.
Avemu parlatu di a rapida crescita di u settore. Chì sò i prughjetti impurtanti attualmente in custruzzione ?

U prughjettu di u Tunnel Eurasia hè assai impurtante. In quellu prughjettu, i travaglii micca pruvati chì entreranu in a literatura di l'ingegneria di u mondu sò firmati. Mentre si passava in Istanbul, un tunnel assai difficiule hè statu finitu intantu. U tunnel di u Prughjettu HEPP di Statkraft in Kargı hè finitu. Da una banda, sò intruti cù TBM, da l'altra banda, sò intruti cù u metudu classicu per drilling and blasting. Anu ottinutu un grande successu in cundizioni geologichi assai difficili. Hè un tunnel di 9 chilometri cù un diamitru di 10 metri. A cumpagnia norvegese Statkraft hà custruitu una centrale idroelettrica per 45 anni. Ridendu finitu stu prughjettu. Gülermak hè trà i giganti di u mondu cù i so prughjetti. Hanu finitu un prughjettu di metro in Varsavia. Qualificatu nantu à un prughjettu in Norvegia, l'anu da principià.

Attualmente, Turchia hè unu di i paesi induve i più travaglii di tunneling sò realizati in u mondu. Finu à u 2019, solu 259 chilometri di tunnel di metro è 50 chilometri di tunnel di acque di scarico seranu custruiti in Istanbul. U so costu tutale hè di circa 7 miliardi d'euros. Quessi sò numeri enormi. Ci sò attualmente 1700 prughjetti di energia idroelettrica in Turchia. Almenu a mità di stu prughjettu 1700 HEPP hà tunnellati. Turchia hè un paradisu di tunnel. Ma ci sò rispunsabilità purtate da sta ricchezza, avemu da fà u travagliu bè è à pocu pressu. Quandu guardemu à i tunnel; Cum'è una esigenza di u travagliu, travaglianu principalmente ingegneri civili, accantu à elli ingegneri chì trattanu di scienze di a terra, ingegneri minieri, ingegneri di geologia è geofisica venenu prima. Avemu inclusu corsi di tunnel meccanizzati in u prugramma di ingegneria minera. Avà e fruntiere sò state alzate, i Turchi sò in l'esteru è e cumpagnie à l'esteru facenu affari in Turchia.

Sò ancu un accademicu impurtante. Insegni à l'università tecnica di Istanbul. Avemu parlatu di u settore di u tunnel in sviluppu in Turchia. Ebbè, l'università furmà i studienti à u livellu per scuntrà stu sviluppu è per alimentà ?

Vogliu parlà in nome di a nostra scola, iè, i nostri studienti crescenu assai bè in u nostru dipartimentu. Sò attualmente cunsultendu à 3 organizzazioni diverse. Una parte di u mo tempu hè spesu in l'industria, cusì sò veramente in l'operazione. I mo altri culleghi sò quasi listessi. Dunque, riflettemu queste esperienze calde à i nostri studienti, aghjurnà e nostre note di cunferenza è, più impurtante, creanu opportunità per i nostri studienti di travaglià in quelli prughjetti. Insegnu dapoi u 1979. Quandu mi fighjulà e mo note di cunferenza in i primi anni, pensu perchè aghju dettu queste à i studienti. In i mo attuali note di lettura, u mo studiente piglia lezioni cunnosci i prublemi attuali è attuali di l'industria. Hè assai impurtante chì i furmatori sò unu à unu in l'industria.

A Turchia pò fabricà macchine speciali cum'è TBM? O simu completamente dipendente da a tecnulugia?
E cose chì necessitanu assai tecnulugia venenu da fora. Ma in Turchia, ci hè un cambiamentu di cunchiglia assai grande. I TBM anu cuminciatu à fà chjuchi, e nostre cumpagnie facenu macchine à bracci. Per esempiu, a cumpagnia E-Berk faci dischi. Credu chì e nostre cumpagnie utteneranu un successu maiò in un futuru vicinu.

À chì puntu hè u sustegnu è incentivi di u guvernu datu à u settore ? L'università è l'imprese anu l'ambiente finanziariu per realizà abbastanza studii di R&D?

In fatti, u sustegnu statali hà cessatu anni fà. Era sustene l'università, allora si dicia: "Se site bonu, se u vostru prughjettu hè bonu, truvate risorse da l'industria". È hè cusì chì e cose vanu avà. Di sicuru, ogni università hà un fondu di ricerca è sviluppu per i prughjetti di R&D. Presentate un prughjettu, se scuntrate certi criterii, u statu vi furnisce una cuntribuzione finanziaria. Cume, ci hè TÜBİTAK. Attualmente, 3 prughjetti TÜBİTAK sò in corso in u nostru dipartimentu. Se sviluppate un prughjettu è fate un sforzu, riceverete sustegnu. Vogliu solu dì questu; U sustegnu di u settore privatu per a ricerca hè insufficiente. U settore privatu accetta solu quandu prupone à fà un travagliu nantu à i so prughjetti, ma questu ùn hè micca sustegnu, questu hè pratica. A mentalità di R&D ùn hè ancu stallata in u settore privatu in Turchia. Questa hè una materia di comprensione di disciplina. Turchia hè ghjustu sperimentendu a rivoluzione industriale. Ma spergu per u futuru. E cose boni succederanu.

Chì prughjetti di l'istituzioni venenu à u primu pianu in u tunneling ?

Ci hè l'Opere Idrauliche di u Statu. Prughjetti DSI HEPP, prughjetti di trasferimentu d'acqua. Dopu ci sò i grandi prughjetti nantu à l'autostrade. Hè listessa cù i Ferrovii di u Statu. I municipalità anu prughjetti di acque di scarico. Per esempiu, u pumu di l'ochju di Turchia, Antalya, ùn hà micca una rete di fognatura basata in tunnel. Turchia hè sempre un paese vergine in u campu di i tunnel. I travaglii di u tunnel in cità cum'è Parigi, Londra è Mosca cuminciaru in l'anni 1880 è cuntinueghjanu sempre. Serà u listessu in Turchia.

Inseme cù u prufessore Hanifi Çopur è u prufessore assuciatu Cemal Balcı, avemu scrittu un libru nantu à u tunneling chì serà lettu in u mondu sanu. Hè stata publicata da una casa editrice americana è andò in vendita quì à a fini di nuvembre. U nostru libru hè statu nantu à a lista di i più venduti per un bellu pezzu.

Demos Fair Organization and Organization Ltd. Şti è a cumpagnia MCI-Ankara sò ghjunti à noi è anu dettu chì vulianu urganizà una fiera nantu à u tunneling è anu dumandatu aiutu. Tunnel Expo Turkey si terrà u 28-31 August 2014 in Istanbul Expo Center Yesilkoy. Questa hè una urganizazione assai impurtante. Siccomu ùn avianu micca un bonu cumandamentu di u settore, ci anu dumandatu aiutu, è avemu dumandatu una sala di 300 persone in ritornu. È in questa sala, urganizeremu un prugramma di furmazione internaziunale per 300 persone. infurmazione http://www.turkishtunnel.org Pudete ancu truvà

Infine, chì pensate chì hè u prublema più impurtante di l'industria?

L'educazione hè assai impurtante. In particulare in i tunneli mecanizati, una cunniscenza assai diversa hè necessaria. I nostri ingegneri geologichi sò assai successu, ma amparanu per sperienza. Ùn ci sò micca corsi per tunnelling mecanizatu in i dipartimenti di geologia è geofisica in l'università. Quandu guardemu; l'ingegneri geologichi è geofisichi facenu assai bè in i tunnel, ma ùn studianu micca u tunneling in a scola. Dunque, una di e nostre missioni hè di furnisce i prugrammi di furmazione cù corsi brevi. Ùn insegnimu micca solu questi corsi, l'esperti venenu da l'industria turca è à l'esteru. Per esempiu, u vicepresidentu di l'ITA, u prufessore Peila, hà datu una cunferenza quì in u cursu curtu chì avemu tenutu à l'Hotel Cevahir. Avemu pensatu à intensificà sti furmazioni à livellu naziunale è internaziunale è integrà tutti in elli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*